Lidl redeschide un magazin în Slatina după ce a încheiat lucrările de modernizare
Liderul pieței locale de retail își îmbunătățește rețeaua națională de magazine și investește în optimizarea locațiilor care nu mai corespund cu standardele actuale ale retailerului. Astfel, Lidl redeschide magazinul din orașul Slatina, județul Olt. Noua locație, situată pe Strada Drăgănești, nr. 33, înlocuiește o unitate situată pe Strada Drăgănești, nr. 21A, care a fost închisă pe data de 07 ianuarie 2022 deoarece nu mai corespundea standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți.
Magazinul are acum o suprafață de vânzare de peste 1.300 metri pătrați, dispune de o parcare de peste 125 de locuri de parcare, iar orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă între 07:30 și 22:00 și duminică între 08:00 și 20:00.
Citește și: Retailul alimentar din România ar putea depăși 142 miliarde de lei în 2021
„Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere clienților săi o experiență de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Slatina dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare”, explică reprezentanții retailerului.
În acest moment, rețeaua națională Lidl ajunge la 326 de unități comerciale. Retailerul a reușit, în 2021, performanța de a deveni liderul pieței moderne de retail, depășind Kaufland, care își adjudecase această poziție în ultimul deceniu. La zece ani de la intrarea pe piața din România, Lidl a raportat o cifră de afaceri de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 32% față de 2019. Prin comparație, Kaufland a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 12,83 de miliarde de lei, bifând un plus de 7,4% prin comparație cu anul precedent.
Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru 2020 o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 32% față de 2019.