Lidl redeschide un magazin din Hunedoara și inaugurează încă o locație în Bistrița

Retailerul german anunță două noi deschideri de magazine, o remodelare după un concept inedit în localitatea Brad, județul Hunedoara, și un magazin nou în orașul Bistrița.

„Magazinul Lidl din orașul Brad, de pe strada Avram Iancu, nr. 2, înlocuiește o unitate situată la aceeași adresă care a fost închisă pe data de 10 ianuarie 2021 deoarece nu mai corespundea standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți. În plus, noua unitate din Brad este construită după un concept inedit, adaptat zonelor urbane aglomerate. Astfel, parterul este destinat locurilor de parcare, iar etajul este alocat spațiului comercial, unde accesul clienților se va face cu ajutorul liftului și al trotuarului rulant”, explică reprezentații companiei. Lidl redeschide un magazin din Hunedoara și inaugurează încă o locație în Bistrița

De altfel, deși spațiul de vânzare este similar cu cel al magazinelor deja inaugurare, 1.300 de metri pătrați, parcarea este redusă la puțin peste 70 de locuri, având în vedere formatul magazinului. Chiar și în aceste condiții, magazinul dispune de o stație de încărcare pentru automobilele electrice.

Unitatea comercială este deschisă între 7:30 și 21:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 08:00 și 19:00.


Citește și

Bilanțul deschiderilor în retailul local în luna iulie

Lidl Digital România, centrul IT al retailerului, devine Schwarz IT Hub


Cât despre noua locație din Bistrița, aceasta este situată pe strada Andrei Mureșanu, nr. 9, are o suprafață de vânzare de 1.300 de metri pătrați și dispune de o parcare de 130 de locuri, plus o stație de încărcare pentru mașinile electrice.

Orarul de funcționare al unității din Bistrița va fi între 7:30 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 8:00 și 21:00.

Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 31% față de 2019, evoluție care îl poziționează pe primul loc în topul retailerilor activi pe piața locală.

Penny a deschis 40 de magazine în 2023 și a ajuns la o rețea de 376 de unități
Penny a deschis 40 de magazine în 2023 și a ajuns la o rețea de 376 de unități
În 2023, Penny a continuat în ritm alert planul de expansiune și a încheiat anul cu 376 de magazine în România. În ultimele zile ale anului...
Penny a atins pragul de 371 de magazine în România
Penny a atins pragul de 371 de magazine în România
Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune, rețeaua ajungând la 371 de magazine în România după ce, în perioada 20-23...
Lidl România inaugurează un nou magazin în Buzău
Lidl România inaugurează un nou magazin în Buzău
Lidl, liderul pieței locale de retail, inaugurează un nou magazin în Buzău și depășește astfel pragul de 350 de unități. Noua locație...
Lidl redeschide încă o unitate comercială după ce a încheiat procesul de renovare
Lidl redeschide încă o unitate comercială după ce a încheiat procesul de renovare
Lidl continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea unui nou magazin în orașul Târnăveni, județul Mureș.  Noua unitate comercială,...