PENNY, șase magazine noi pe harta expansiunii locale
PENNY accelerează planurile de expansiune și anunță deschiderea a șase magazine noi în Vaslui, Maramureș, Teleorman, Bihor, Bistrița-Năsăud și Covasna. Odată cu aceste deschideri retailerul va ajunge la pragul de 392 de magazine pe piața din România și subliniază angajamentul PENNY de a oferi clienților săi o experiența îmbunătățită de cumpărături.
Fiecare magazin pune accent pe extinderea portofoliului de produse 3RO - produse autentic românești, provenite, procesate și ambalate în România. Clienții găsesc în magazine o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale.
Informații cheie despre noile magazine PENNY
1. Magazinul PENNY din Bârlad, situat pe strada General Vasile Milea, nr. 1, județul Vaslui, are o suprafață de vânzare de 847,21 mp și dispune de 58 de locuri de parcare, care includ patru locuri pentru persoanele cu dizabilități și două locuri pentru încărcarea vehiculelor electrice. Programul de funcționare al magazinului este de luni până vineri în intervalul 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 20:00. Magazinul este deschis din 20 noiembrie.
2. Noul PENNY din Orbeasca, aflat pe Șoseaua Alexandriei, nr. 200A, în Orbeasca de Sus, județul Teleorman, dispune de o suprafață de vânzare de 842,44 mp și 61 de locuri de parcare, dintre care trei locuri pentru persoanele cu dizabilități și două pentru încărcarea vehiculelor electrice. Programul de funcționare al magazinului este de luni până vineri în intervalul 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 21:00. Magazinul este deschis din 20 noiembrie.
3. Al treilea magazin PENNY din Bistrița este situat pe strada Drumul Cetății, nr. 85, județul Bistrița-Năsăud, în cadrul centrului comercial OK Shopping Center. Magazinul are o suprafață de vânzare de 964 mp. Programul de funcționare al magazinului este de luni până vineri în intervalul 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 20:00. Magazinul este deschis din 20 noiembrie.
4. Magazinul PENNY din Târgu Lăpuș, aflat pe strada Petru Rareș, nr. 15, județul Maramureș, dispune de o suprafață de vânzare de 883,16 mp și 61 de locuri de parcare, dintre care trei locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități. Programul de funcționare al magazinului este de luni până vineri în intervalul 7:30 – 21:00 și duminica între 8:00 – 19:00. Magazinul este deschis din 20 noiembrie.
5. Magazinul PENNY din Sântandrei este situat pe strada Privighetorii, nr. 1, județul Bihor. Suprafața sălii de vânzare este de 873.87 mp și dispune de 62 locuri de parcare, dintre care trei sunt destinate persoanelor cu dizabilități. Programul de funcționare al magazinului este de luni până vineri în intervalul 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 20:00. Magazinul este deschis din 20 noiembrie.
6. Din 22 noiembrie, se va deschide și noul magazin PENNY din Întorsura Buzăului. Magazinul se află pe strada Mihai Viteazul, nr. 198A, județul Covasna. Suprafața sălii de vânzare este de 849.84 mp și dispune de 74 locuri de parcare, dintre care trei sunt destinate persoanelor cu dizabilități. Programul de funcționare al magazinului este de luni până vineri în intervalul 7:30 – 21:00 și duminica între 8:00 – 19:00.
Planul pentru 2024 include 35-40 de noi magazine, Penny vizând investiții de 1 miliard de euro până în 2030, cu scopul de a extinde rețeaua și de a dezvolta competențele logistice.
Parte a grupului REWE, PENNY este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 384 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.
Penny România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior, fiind pentru al nouălea an consecutiv în care România a înregistrat cel mai bun rezultat financiar la nivel de grup. În ceea ce privește profitul, retailerul a înregistrat în 2023 un rezultat net de aproape 45 de milioane de euro, cu 14,4 milioane peste nivelul din 2022.



