Lidl produce la Vaslui, sub marca proprie Deluxe, mierea cremă cu fructe

Discounterul Lidl România continuă să aducă în gama sa premium, Deluxe, produse inovatoare, fabricate în România, și extinde portofoliul cu miere cremă cu fructe. Lidl produce la Vaslui, sub marca proprie Deluxe, mierea cremă cu fructe. Vezi mai multe revistaprogresiv.ro

Mierea cremă cu fructe este obținută printr-un procedeu special și este produsă la Vaslui. Mierea este disponibilă în trei variante – cu coacăze, afine sau zmeură – și păstrează gustul autentic și proprietățile naturale ale ingredientelor.

Astfel, mierea cremă cu fructe Deluxe este rezultatul unui proces 100% natural de cristalizare controlată, fără adaosuri sau tratamente termice, care transformă mierea într-o textură fină, tartinabilă, păstrând în același timp calitățile nutritive. Fructele liofilizate – coacăze, afine sau zmeură – sunt atent selecționate și integrate în compoziție pentru a aduce o notă echilibrată de prospețime și aromă intensă.

Parte din gama Deluxe, dedicată Sărbătorilor Pascale, mierea cremă cu fructe este disponibilă în toate magazinele Lidl din țară, în stoc limitat. Cele trei sortimente – cu coacăze, cu afine și cu zmeură – sunt disponibile în borcane de 200 de grame.

În primele două luni ale lui 2025, Lidl România a creat peste 250 de locuri de muncă la nivel național, prin inaugurarea a 12 magazine noi. Retailerul va mai deschide încă 25 de magazine până la finalul anului 2025. În urma inaugurărilor din lunile ianuarie și februarie, rețeaua ajunge la un număr total de 377 de magazine și își propune să inaugureze încă 25 de noi magazine până la finalul anului 2025.

Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul calendaristic 2023 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 22,4 miliarde de lei net, în creștere cu 18% față de anul precedent. Liderul pieței locale de retail a bifat un profit net de aproximativ 1 miliard de lei, rata de profitabilitate pentru anul trecut fiind 4,7%, în scădere față de anul anterior (5,3%). Grupul a direcționat către bugetul de stat peste 495 milioane de lei, sumă care reprezintă valoarea contribuțiilor și impozitelor achitate pentru cei peste 12.000 de angajați, dar și peste 70 milioane de lei la fondul de mediu.

5 to go lansează Espresso, un nou concept de franciză. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
5 to go lansează Espresso, un nou concept de franciză
5 to go lansează Espresso, un nou concept de franciză, care aduce formatul „to go“ la un nivel superior de accesibilitate, atât pentru...
Magazine DIANA continuă expansiunea în județul Dâmbovița. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Magazine DIANA continuă expansiunea în județul Dâmbovița
Rețeaua de Magazine DIANA continuă extinderea în județul Dâmbovița prin deschiderea unui nou magazin în cartierul Micro 11 din municipiul...
Profi pune suflet in Romania si la Raftul cu Bunatati Locale 002
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Iași
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Iași, începând din această lună,...
Daniel Gross_PENNY Romania lansare studiu ase produse romanesti tripluro, 3ro. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sortimentul 3RO reprezintă 53% din cifra de afaceri a PENNY România
La trei ani de la lansarea proiectului TripluRO, prin care PENNY România s-a angajat ca 60% din sortimentație să aibă ingredientul principal...
Proprietarul Froo : Putem deschide în România până la 4.000 de magazine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Proprietarul Froo: Putem deschide în România până la 4.000 de magazine
Grupul polonez Żabka, care a intrat pe piața de retail din România la finalul anului 2023, a deschis în 2024 60 de magazine sub brandul Froo,...
Magazin Profi Super inaugurare
Rețeaua Profi, 10 magazine noi în primul trimestru din acest an
Retailerul cu cea mai mare acoperire la nivel geografic și-a extins și mai mult prezența în primele trei luni ale acestui an. Astfel, Profi a...