Lidl, noul lider al pieței locale de retail, deschide un nou magazin în proximitatea Capitalei
Lidl continuă investițiile în România și inaugurează un nou magazin în Corbeanca, județul Ilfov. Retailerul german ajunge astfel la o rețea națională de 297 de locații. Noua unitate comercială se află pe Șoseaua Unirii, numărul 216 și are o suprafață de vânzare de peste 1.300 de metri pătrați.
Orarul de funcționare a magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 și 22:00, iar duminică între 8:00 și 20:00. Odată cu inaugurarea acestei noi locații, se vor crea peste 20 noi locuri de muncă.
Magazinul din Corbeanca dispune de aproximativ 140 de locuri de parcare, precum și de o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.
Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Corbeanca dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, ori stația de încărcare pentru automobile electrice.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Corbeanca va continua strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, susțin reprezentanții companiei.
Lidl, parte a grupului Schwarz, este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul a intrat pe piața din România în urmă cu zece ani, prin preluarea discounterului Plus.
În prezent, Lidl are aproximativ 310.000 de angajați, dintre care peste 8.000 în România.
Discounterul german Lidl a raportat anul trecut o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 32% față de 2019. În ultimii ani, Lidl a avut performanțe foarte bune, având un ritm de creștere de trei ori mai mare decât media pieței. În 2020 însă, retailerul a fost ajutat și de comportamentul de cumpărare schimbat de pandemie, discounterii fiind canalul cu cea mai bună evoluție anul trecut.