Lidl mai vrea cinci magazine până la finalul anului
Discounterul german Lidl are în plan să mai deschidă cinci magazine până la finalul lui 2018. De la începutul anului și până în prezent retailerul a deschis 12 unități comerciale, ajungând să dețină 230 de magazine la nivel național.
”Targetul nostru este să continuăm extinderea în același ritm ca și până acum, ceea ce înseamnă în jur de 15 magazine anual. Suntem prezenți în toate județele țării și ne vom extinde atât în orașe în care avem magazine, dar și în alte zone urbane în care nu suntem prezenți. De asemenea, suntem în construcție cu cel de-al cincilea depozit logistic, la Roman”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
În plus, Lidl continuă proiectul de susținere a preparatelor culinare românești, inaugurând Muzeul Bucatelor Ascunse, o expoziție gastronomică temporară ce își propune să conserve tradițiile culinare, prin intermediul rețetelor autentic românești. Muzeul Bucatelor Ascunse reunește rețete ale unor preparate specifice diferitelor zone ale României, descoperite de Lidl în încercarea de a identifica un nou produs care să ajungă în magazinele sale, sub brandul Cămara Noastră.
Lidl operează 230 de magazine pe piața locală. Retailerul a bifat anul trecut un avans de 17% al afacerilor comparativ cu 2016, până la 6,51 miliarde de lei. Profitul a înregistrat, de asemenea, un avans până la 352,7 milioane lei, față de rezultatul din 2016, de 217,7 milioane lei. Pentru anul acesta, reprezentanții companiei au declarat că targetul este de a avea o creștere peste media pieței.





