Lidl mai pune două magazine pe harta expansiunii
Discounterul german Lidl continuă investițiile în România și anunță deschiderea a două unități comerciale în Galați și Orăștie. Odată cu aceste deschideri, retailerul va ajunge să dețină 224 de magazine la nivel național.
”Inaugurarea magazinelor din Galați și Orăștie continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețeaua Lidl fiind produse în România”, au precizat reprezentanții companiei.
Magazinul care va fi deschis în Galați, se află pe Str. Oțelarilor, nr. 13, iar cel din Orăștie, pe Str. Eroilor, nr. 19, fiecare unitate având 1.300 de metri pătrați. Procesul de construcție al noilor magazine se află în linie cu demersul companiei spre sustenabilitate, prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, în conformitate cu normele de protecție a mediului. Astfel, fiecare magazin este echipat cu soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Spre exemplu, și în cele două magazine sunt instalate sisteme de iluminat cu LED, cu senzor de prezență și sisteme de recuperare a căldurii, integrate în instalațiile de ventilație.
Deschiderea noilor magazine îi așteaptă pe clienți cu promoții și acțiuni speciale. În ziua inaugurării vor fi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar și la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri și altele.
Lidl, parte a grupului Schwarz, este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 30 de țări la nivel mondial și având peste 150 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine.
În România, Lidl a încheiat anul 2017 cu 220 de magazine, iar pe lista pentru anul acesta se află 15 unități noi. În materie de vânzări, potrivit celor mai recente raportări, retailerul a încheiat anul 2016 cu vânzări de 5,57 miliarde de lei, în creștere cu 18% față de anul precedent.





