Lidl mai face un pas spre online
Discounterul Lidl mai face un pas spre aventura online-ului și lansează pe piața din Franța o platformă de e-commerce dedicată gamei de cosmetice Cien.
Proiectul este însă unul pilot și se va desfășura în perioada 6 noiembrie – 12 ianuarie 2020, iar clienții vor putea comanda atât sortimentele cunoscute deja pe piață, cât și două game noi: Cien Nature Amande și Cien Nature Grenade, care conțin produse pentru îngrijirea feței și a corpului cu efect protector, regenerant, hrănitor sau anti-îmbătrânire.
Totodată, sortimentația include și produse dedicate bărbaților, dar și o gamă variată de cadouri.
În acest moment, pe piața din Franța Lidl operează și un site unde comercializează vinuri, dar și un magazin de vacanțe. Pe termen mediu, retailerul a anunțat că intenționează să-și extindă serviciile online, pe lista scurtă fiind lansarea unei platforme dedicate produselor non-food în 2020. De altfel, mișcarea nu este deloc surprinzătoare dacă avem în vedere strategia discounterului pe alte piețe la nivel european: intrarea pe online în Polonia și Slovacia cu un site dedicat produselor non-food, parteneriatul cu magazinul alimentar online Lola Market pe piața din Spania.
Lidl deține peste 1.500 de magazine în Franța, iar 90% din sortimentație reprezintă produsele marcă privată.





