Lidl listează în magazine cinci tipuri de pepeni cultivați în România

Lidl continuă să susțină agricultura locală și parteneriatele cu furnizorii români și listează în magazine cinci tipuri de pepeni produși integral în România de către producători locali. Lidl listează în magazine cinci tipuri de pepeni cultivați în România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Sezonul de pepeni românești a început oficial în rețeaua Lidl România odată cu recoltarea acestora de către producătorii locali, iar din această săptămână cinci tipuri de pepeni convenționali provin doar din România: pepenoaica, pepene verde clasic, pepene verde cu puțini sâmburi, pepene verde cu miez galben și pepeni Galia.

În primele două săptămâni de livrări de pepeni românești, Lidl a efectuat deja peste zece analize pentru pepenii românești prezenți la raft. În funcție de specificul fiecărui produs, Lidl monitorizează conținutul de pesticide și alți potențiali contaminanți prin analize de laborator adaptate nivelului de risc al fiecărei categorii. Lidl aplică limite stricte privind utilizarea pesticidelor, mai exigente decât cele prevăzute de legislația europeană: nivelul reziduurilor trebuie să fie sub o treime din limita maximă admisă conform Regulamentului 396/2005. În plus, Lidl colaborează în mod constant cu experți din domeniu pentru a optimiza lanțul de aprovizionare și a asigura un nivel ridicat de siguranță alimentară pentru clienți.

”Anul acesta colaborăm cu 15 furnizori români de pepeni, dintre care 3 sunt parteneri noi, ceea ce confirmă angajamentul nostru de a sprijini agricultura locală și de a diversifica sortimentul autohton disponibil în magazinele Lidl. Sezonul nu a fost lipsit de provocări, ba chiar a fost marcat de episoade de frig și grindină, care au întârziat recoltările și au pus presiune pe producători, unii dintre aceștia fiind nevoiți chiar să replanteze de mai multe ori culturile”, a declarat Georgiana Radu, Director Național de Achiziții și membru în Consiliul de Conducere Lidl România.

În plus, Lidl face pași importanți și în dezvoltarea segmentului de fructe bio provenite din România. Totodată, compania are în plan dezvoltarea unei game mai largi de pepeni bio produși local – atât Galia, cât și pepene verde.

Pentru sortimentele promoționale, Lidl comercializează ocazional cantități limitate de alte varietăți de pepene galben, precum Honeydew, Matisse și Cantalup, unele provenind inclusiv de la producători români, în funcție de disponibilitatea furnizorilor.

Frigider Bun Gust, initiativa Carrefour Romania
Carrefour lansează Frigider cu Bun Gust, o inițiativă care susține un stil de viață sănătos
Carrefour lansează Frigider cu Bun Gust, o inițiativă care îi ajută pe români să adopte obiceiuri alimentare mai sănătoase. Inspirată de...
Poem Chocolat inaugurare locatie Bucuresti Piata Amzei
Poem Chocolat s-a extins pe piața din Capitală în urma unei investiții de 500.000 lei
Poem Chocolat, un brand românesc de ciocolată artizanală, a deschis prima locație din Capitală, în urma unei investiții de jumătate de milion...
Kaufland se apropie de borna de 200 de magazine cu o nouă locație în Pitești. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Kaufland se apropie de borna de 200 de magazine cu o nouă locație în Pitești
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al patrulea magazin din orașul Pitești. Prin această investiție,...
Penny_magazin cu numarul 400, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
PENNY România pune pe harta României magazinul cu numărul 420
PENNY România își continuă extinderea la nivel național prin deschiderea celui de-al 420-lea magazin la nivel național și cel de-al patrulea...
FactoryLab_Promenada parteneriat Raiffeisen Bank si Mezanin Market
Parteneriatul între Raiffeisen Bank și Mezanin Market pentru promovarea antreprenorilor români, prelungit până la finalul anului
Proiectul FactoryLab, ce își propune să adune la un loc antreprenori și creatori locali, într-un spațiu dedicat antreprenoriatului creativ,...
Carrefour renunță la aproape 1.000 de angajați în Franța
Carrefour vinde nouă magazine în Franța ca parte a înțelegerii de preluare Cora și Match
Carrefour a semnat acorduri de vânzare pentru nouă dintre magazinele sale din Franța, valoarea tranzacțiilor fiind estimată la aproximativ 70 de...