Lidl lansează platforma online de comunicare „Bucătăria Lidl”
Rețeaua de magazine cu discount Lidl a anunțat lansarea platformei online de comunicare „Bucătăria Lidl”, unde sunt disponibile rețete și sfaturi pentru gătit. Mai mult, utilizatorii aplicației pot interacționa cu Lidl pentru trimiterea propriilor rețete și își pot face liste de cumpărături la Lidl pe baza rețetelor încărcate de retailer.
Conținutul platformei este actualizat săptămânal.
“Creată sub forma unei platforme online, Bucătăria Lidl își propune să devină un loc de inspirație deopotrivă pentru cei experimentați și pentru cei care își doresc să învețe să pregătească rețete delicioase la prețuri avantajoase”, au declarat reprezentanții Lidl România.
În noua campanie Lidl au fost atrase două vedete locale, Chef Florin Dumitrescu și actorul Andrei Aradits, care au lansat un manifest culinar pentru a pregăti lansarea oficială a platformei bucatarialidl.ro.
Lidl este cel mai mare retailer cu discount de pe piața din România, cu vânzări anuale estimate la circa un miliard de euro și cu 184 de magazine operaționale în acest moment.





