Lidl lansează o platformă de monitorizare a propriilor prețuri
Începând cu luna august, Lidl România pune la dispoziția cumpărătorilor o platformă de monitorizare a prețurilor din propriile magazine. Astfel, începând cu data de 20 august, toate prețurile produselor Lidl din sortimentul permanent vor fi disponibile pentru consultare într-o secțiune specială pe website-ul www.lidl.ro, în zona de „Informații clienți”. Lista de prețuri va fi actualizată în fiecare dimineață la ora 9.00 astfel încât clienții să fie la curent cu eventualele modificări de preț.
„Respectul pe care îl avem față de clienții noștri se traduce și printr-o politică unitară de prețuri. Aceasta din urmă îi asigură că fac oricând alegerea înțeleaptă, în orice magazin Lidl s-ar afla. Pentru a le veni în întâmpinare, vom lansa și o secțiune specială a website-ului nostru, unde lista de prețuri ale produselor disponibile permanent la Lidl va fi actualizată zilnic. Consultând această listă, clienții noștri se pot asigura că socoteala de acasă se potrivește cu cea din orice magazin Lidl din România”, a declarat Georgiana Tugearu, PR & CSR Manager, Lidl România.
Lidl, parte a grupului Schwarz, este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa şi activează în peste 20 de ţări europene. În România, retailerul operează la nivel naţional o reţea de 187 de unităţi comerciale și are 3.800 de angajați. În anul 2014 retailerul a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 3,3 miliarde de lei.





