Lidl lansează gama de produse marcă proprie Cămara Noastră

Discounterul german Lidl a lansat pe piața locală brandul Cămara Noastră sub care sunt comercializate produse alimentare românești. Noua gamă conține produse tradiționale din categoriile de mezeluri și preparate din carne, brânzeturi, conserve, dar și dulciuri. Lidl lansează gama de produse marcă proprie Cămara Noastră

”Pentru a sărbători relația cu producătorii locali, Lidl a dezvoltat o gamă de produse marcă proprie, exclusiv c produse românești. Brandul Cămara Noastră a strâns printre produsele sale cele mai iubite rețete, provenite de la cei mai buni furnizori locali”, se arată într-un comunicat al companiei.

Cămara Noastră cuprinde aperitive tradiționale românești precum mușchiulețul de porc afumat, ciolanul presat, parizer țărănesc cu piept de pui și salam cu înveliș de ceapă și ustoroi, brânzeturi - cașul afumat, brânza din lapte de capră, brânza Horezu din lapte de oaie, cașcavalul împletit și afumat. În segmentul conservelor, consumatorii pot regăsi varză și fasole cu cârnați, ciobă de fasole și fasole cu cârnați.

Pe piața locală au fost dezvoltate de-a lungul timpului mai multe proiecte în segmentul mărcilor private de produse „made in Romania” dezvoltate de retailerii internaţionali. Printre acestea se numără Bun, din România (Billa), Gusturi româneşti (Mega Image), Tradiţia Gustului (Cora), Drag de România (Carrefour), Hanul Boieresc sau Gasa Gustului (ambele de la Penny Market).

Lidl, parte a grupului Schwarz, este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa şi activează în peste 20 de ţări europene. În România, retailerul operează la nivel naţional o reţea de 188 de unităţi comerciale și are 3.800 de angajați. În anul 2014 retailerul a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 3,3 miliarde de lei.
 

Lidl deschide un centru global pentru inovații cu o investiție de 500.000 euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl deschide un centru global pentru inovații cu o investiție de 500.000 euro
Discounterul german Lidl a ales Portugalia pentru a deschide două centre dedicate inovațiilor de produs, un proiect care a atras o investiție de...
Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere
După câțiva ani în care au fost un veritabil motor de creștere al pieței FMCG, mărcile private încep să frâneze în fața brandurilor...
Carrefour Act for Food furnizori locali
Carrefour: Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate
Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate, arată datele obținute în urma studiilor Carrefour pentru noul capitol...
afine
Lidl a exportat afine și zmeură de la producători români de aproape un milion de euro
În lunile iunie și iulie ale acestui an, Lidl România a facilitat exporturi în valoare de aproape 1 milion de euro pentru cinci producători...
Lidl inaugurează patru noi magazine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul...
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
O categorie cu penetrare mare, lactatele ocupă una dintre cele mai importante poziții pentru Carrefour România, în materie de cerere și...