Lidl lansează gama de produse marcă proprie Cămara Noastră
Discounterul german Lidl a lansat pe piața locală brandul Cămara Noastră sub care sunt comercializate produse alimentare românești. Noua gamă conține produse tradiționale din categoriile de mezeluri și preparate din carne, brânzeturi, conserve, dar și dulciuri.
”Pentru a sărbători relația cu producătorii locali, Lidl a dezvoltat o gamă de produse marcă proprie, exclusiv c produse românești. Brandul Cămara Noastră a strâns printre produsele sale cele mai iubite rețete, provenite de la cei mai buni furnizori locali”, se arată într-un comunicat al companiei.
Cămara Noastră cuprinde aperitive tradiționale românești precum mușchiulețul de porc afumat, ciolanul presat, parizer țărănesc cu piept de pui și salam cu înveliș de ceapă și ustoroi, brânzeturi - cașul afumat, brânza din lapte de capră, brânza Horezu din lapte de oaie, cașcavalul împletit și afumat. În segmentul conservelor, consumatorii pot regăsi varză și fasole cu cârnați, ciobă de fasole și fasole cu cârnați.
Pe piața locală au fost dezvoltate de-a lungul timpului mai multe proiecte în segmentul mărcilor private de produse „made in Romania” dezvoltate de retailerii internaţionali. Printre acestea se numără Bun, din România (Billa), Gusturi româneşti (Mega Image), Tradiţia Gustului (Cora), Drag de România (Carrefour), Hanul Boieresc sau Gasa Gustului (ambele de la Penny Market).
Lidl, parte a grupului Schwarz, este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa şi activează în peste 20 de ţări europene. În România, retailerul operează la nivel naţional o reţea de 188 de unităţi comerciale și are 3.800 de angajați. În anul 2014 retailerul a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 3,3 miliarde de lei.





