Lidl, la prima deschidere în Borșa
Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Borșa, județul Maramureș. Odată cu această deschidere retailerul ajunge la 303 magazine la nivel național. În 2020 retailerul deținut de grupul Schwarz a deschis 27 de unități noi, iar expansiunea a continuat și în al doilea an al pandemiei, acesta fiind cel de-al 19-lea magazin inaugurat de retailer de la începutul acestui an.
Noul magazin Lidl este situat pe Strada Libertății, nr. 91A și are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m².
Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Borșa dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, ori stația de încărcare pentru automobile electrice.
”Inaugurarea magazinului Lidl din Borșa continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, este precizat în comunicatul de presă transmis de companie.
Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 31% față de 2019.





