Lidl își întărește poziția în online la nivel european

Lidl a inaugurat recent un magazin online în Olanda, mișcare prin care retailerul german deținut de Schwarz Group își întărește poziția în e-commerce la nivel european. Deschiderea platformei Lidl-shop.nl nu marchează însă intrarea sa pe segmentul online din Olanda, clienții putând comanda și până acum online vinuri, vacanțe sau produse foto. Lidl își întărește poziția în online la nivel european

Magazinul Lidl-shop.nl pune, în primă fază, la dispoziția clienților produse non-food disponibile și în magazinele fizice, aceștia putând să comande haine, decorațiuni interioare, accesorii pentru bucătărie, dar și electronice și electrocasnice. 

”Acesta este un pas firesc pentru Lidl Olanda. Ne dorim să fim prezenți acolo unde sunt prezenți și consumatorii noștri și asta a însemnat necesitatea de a fi prezenți în mediul online. produsele alimnetare nu sunt încă disponibile în magazinul online Lidl, dar acest lucru se va schimba pentru că intenționăm să extindem sortimentația în viitor”, a declarat Christine Braun, purtător de cuvânt Lidl Olanda. 

Comenzile nu vor putea fi ridicate din magazine, livrarea făcându-se acasă sau la orice altă adresă, costul pentru transport fiind de 2,99 euro.

La nivel european, Lidl este prezent în online și în Belgia și Germania. Magazinul online din Belgia a fost inaugurat anul acesta în luna martie, iar în Germania, retailerul deține o platformă de comerț online încă din 2009. De altfel, la începutul lunii iunie Lidl a intrat în online și pe piața din România, cu un magazin de vacanțe. Acesta ar putea fi primul pas care marchează înscrierea Lidl în lista marilor retaileri prezenți pe piața alimentară online din România, alături de Cora, Carrefour, Metro și Mega Image.

Lidl a intrat pe piața din România în 2011 prin preluarea celor 107 magazine deținute de discounterul Plus. În acest moment, Lidl deține o rețea de 195 de magazine. Afacerile companiei s-au ridicat în anul financiar 2015 la 4,7 miliarde de lei (1,05 miliarde de euro), marcând un avans de 20% față de anul precedent.

Lidl inaugurează patru noi magazine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul...
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș, pe data de 15 aprilie. Acesta...
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
De la 1 mai 2024, Irina Mușan va prelua funcția de Director Național Servicii Centrale și Expansiune Lidl România și va face parte din...
Lidl deschide un nou magazin în Brașov. Vezi mai multe revistaprogresiv.ro
Lidl dă startul expansiunii în acest an și deschide un magazin în Zalău
Lidl începe 2024 în forță și deschide un magazin, în Zalău, județul Sălaj. Lidl, liderul pieței de retail alimentar după cifra de...
Lidl România inaugurează un nou magazin în Buzău
Lidl România inaugurează un nou magazin în Buzău
Lidl, liderul pieței locale de retail, inaugurează un nou magazin în Buzău și depășește astfel pragul de 350 de unități. Noua locație...
Lidl își extinde rețeaua locală cu un nou magazin
Lidl își extinde rețeaua locală cu un nou magazin
Lidl, liderul pieței locale de retail, inaugurează un nou magazin și ajunge astfel la o rețea națională de 350 de unități. Noua locație...