Lidl își extinde rețeaua din România cu trei magazine noi
Lidl continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea a trei noi magazine pe data de 30 septembrie: unul în Baia Mare, unul în Săcele, iar cel de-al treilea în Roșiorii de Vede. Toate cele trei unități dispun de stație de încărcare pentru automobilele electrice.
Noul magazin Lidl din Baia Mare este situat pe Strada Unirii, Nr. 21, cel din Săcele este situat pe Strada Câmpului, Nr. 97, iar cel din Roșiorii de Vede se află pe Strada Carpați, Nr. 132. În urma inaugurării celor trei magazine, au fost create aproximativ 20 de noi locuri de muncă în fiecare oraș.
Toate cele trei magazine noi inaugurate dispun de o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și de aproximativ câte 130 de locuri de parcare fiecare. În plus, cele trei magazine dispun în parcări de stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.
Orarul de funcționare pentru toate cele trei unități va fi următorul: între 7:30 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 8:00 și 20:00.
Anul acesta, Lidl a reușit performanța de a detrona liderul pieței de retail din România timp de zece ani, Kaufland, și și-a adjecat prima poziție în clasamentul celor mai mari rețele de retail. Lidl România a bifat o creștere de 31% în 2020 în comparație cu 2019 și a ajuns la afaceri de 12,86 miliarde lei. De altfel, într-un interviu acordat Progresiv în toamna anului 2019, Frank Wagner, CEO-ul Lidl de la momentul respectiv, declara că obiectivul setat de retailer pentru 2020 era de a ocupa poziția de lider pe piața românească, lucru care s-a și întâmplat. La această evoluție surprinzătoare a contribuit și ritmul de extindere, care s-a accentuat în a doua jumătate a anului 2020. Astfel, retailerul a ajuns să termine anul cu o rețea de 288 de magazine, dintre care 27 deschise în primul an al pandemiei și alte șase unități remodelate.
Citește și: Anul schimbării în topul retailerilor internaționali
Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 31% față de 2019.



