Lidl își extinde rețeaua de magazine din Bruxelles
Discounterul german Lidl plănuiește să investească 35 milioane de euro în Regiunea Capitalei Bruxelles în acest an, unde intenționează să deschidă trei magazine noi și să remodeleze un supermarket, potrivit presei internaționale. Odată cu aceste inaugurări, compania va crea 65 de noi locuri de muncă.
Sébastien Segers, responsabilul de expansiunea Lidl, a declarat: „Extinderea în Regiunea Bruxelles face parte din strategia de creștere a Lidl în Belgia. Urmează să deschidem trei noi magazine: primul nostru proiect de construcție mixtă din Molenbeek, un nou supermarket în Schaerbeek și cel mai mare magazin Lidl din Bruxelles (după transformare) din Berchem-Sainte-Agathe".
Pe piața din Belgia, retailerul are în plan deschiderea a 10 noi locații anual și renovarea a altor 10 existente.
Parte a grupului Schwarz, Lidl este unul dintre cei mai importanți retaileri europeni, operând mai mult de 10.000 de magazine în 27 de țări. Retailerul german a încheiat anul financiar 2015/2016 cu afaceri de 64,6 miliarde de euro.





