Lidl își consolidează prezența în estul țării cu un nou centru logistic

Retailerul german Lidl continuă procesul de expansiune în România prin construcția unui nou centru logistic care va asigura aprovizionarea rețelei de magazine din zona Moldovei, fiind un punct logistic extrem de important pentru eficientizarea procesului de distribuție în zona de est a țării. Lidl își consolidează prezența în estul țării cu un nou centru logistic

Noul sediu regional va fi situat în localitatea Cordun, în imediata apropiere a orașului Roman. Depozitul va avea o suprafață construită totală de 44.960,00 mp, pe o suprafață a terenului de 132.000 mp și va deservi 50 de magazine Lidl din zona de est a țării. Un factor important în alegerea locației l-a constituit proximitatea față de drumul european E85, ce permite eficientizarea proceselor de aprovizionare și, astfel, menținerea distanței medii de transport a produselor către magazine, sub 150 de kilometri.

„Angajamentul pe care îl avem, încă de la intrarea pe piața din România, față de mediul înconjurător este un factor care ne ghidează în toate operațiunile de business. Depozitul de la Roman, ca de altfel toate clădirile noastre noi, este gândit să fie o clădire sustenabilă, începând cu alegerea amplasării, ce permite eficientizarea logisticii, până la tehnologiile care vor fi folosite în timpul construcției și la cele care vor fi implementate în activitățile de zi cu zi, odată ce va deveni funcțional” a declarat Frank Wagner, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.

Procesul de construcție a noii clădiri se înscrie în demersurile de sustenabilitate ale companiei, fiind folosite tehnologii cu impact redus asupra mediului. Mai mult, clădirea în sine a fost proiectată pentru a avea o amprentă redusă de carbon – de exemplu, pentru încălzirea depozitului, este folosită recuperarea de energie termică generată de instalația frigorifică.

Lidl este unul dintre retailerii de top din Europa. Compania este prezentă în 30 de țări din toată lumea, inclusiv România și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 150 de centre logistice în 28 de țări la nivel mondial.  Pe piața locală, retailerul deține 212 unități comerciale și anul trecut a înregistrat vânzări de 5,57 miliarde de lei, în creștere cu 18% față de anul precedent, rezultat care îl plasează pe poziția a treia în topul celor mai mari retaileri în funcție de cifra de afaceri.
 

Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș, pe data de 15 aprilie. Acesta...
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
De la 1 mai 2024, Irina Mușan va prelua funcția de Director Național Servicii Centrale și Expansiune Lidl România și va face parte din...
Lidl va investi 140 mil. euro în cel mai mare hub logistic din Spania
Lidl va investi 140 mil. euro în cel mai mare hub logistic din Spania
Discounterul Lidl a anunțat cea mai mare investiție logistică din Spania – 140 de milioane de euro într-un depozit nou, lângă Barcelona,...
Lidl deschide un nou magazin în Brașov. Vezi mai multe revistaprogresiv.ro
Lidl dă startul expansiunii în acest an și deschide un magazin în Zalău
Lidl începe 2024 în forță și deschide un magazin, în Zalău, județul Sălaj. Lidl, liderul pieței de retail alimentar după cifra de...
Lidl extinde rețeaua de magazine în București
Lidl extinde rețeaua de magazine în București
Lidl continuă investițiile pe plan local și extinde rețeaua națională cu o nouă unitate în București. Noul magazin se află în sectorul 5,...
Lidl își consolidează prezența în estul țării cu un nou centru logistic
Lidl își consolidează prezența în estul țării cu un nou centru logistic
Retailerul german Lidl continuă procesul de expansiune în România prin construcția unui nou centru logistic care va asigura aprovizionarea...