Lidl intră pe online cu un magazin de... vacanțe
Retailerul german Lidl anunță că intră pe piața serviciilor turistice din România prin lansarea unei platforme de achiziții vacanțe. Vacanțele disponibile prin Lidl Tour vor putea fi rezervate și achiziționate exclusiv online, pe www.lidl-tour.ro, și prin intermediul hotline-ului dedicat, 0800 896 242, începând cu data de 15 iunie 2016. Țara noastră se alătură astfel celorlalte cinci piețe unde Lidl a dezvoltat un business de turism, precum Germania, Austria, Elveția, Olanda și Italia.
„Este o urmare firească a dezvoltării Lidl în România și din dorința de a ne surprinde în mod constant clienții cu oferte inedite, aducem pe piața românească Lidl Tour. Prin pachetele turistice pe care le promovăm, dorim să le oferim românilor posibilitatea de a se bucura de călătorii minunate alături de cei dragi, din care să se întoarcă cu un bagaj plin de momente frumoase”, a declarat Frank Wagner, președintele Consiliului de Conducere Lidl România.
Ofertele cuprind pachete turistice de tip sejururi, circuite sau croaziere pentru toate perioadele anului, către o multitudine de destinații, din țară sau din străinătate. Fiecare pachet achiziționat prin Lidl Tour va include un beneficiu suplimentar, fie că va fi vorba despre un beneficiu surpriză sau de facilitățile incluse în costul pachetului.
Lidl a intrat pe piața din România în 2011 prin preluarea celor 107 magazine deținute de discounterul Plus. În acest moment, Lidl deține o rețea de 195 de magazine. Afacerile companiei s-au ridicat în anul financiar 2015 la 4,7 miliarde de lei, marcând un avans de 20% față de anul precedent.





