Lidl încheie anul 2017 cu 220 de magazine
Lidl continuă să-și consolideze poziția pe piața locală, ultimele două deschideri din acest an fiind planificate pentru data de 21 decembrie, la Constanța și Tulcea. Odată cu aceste deschideri, Lidl ajunge să opereze 220 de magazine, dintre acestea 17 fiind inaugurate în 2017.
„2017 a fost un an foarte bun pentru noi, care ne-a adus și mai aproape de clienții noștri din întreaga țară. Am încercat să venim în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor acestora nu numai prin produsele pe care le punem la raft, ci și prin construirea mai multor magazine cu formate speciale, optimizate în funcție de specificul zonei unde sunt situate. Mai mult, am deschis și unități construite după un concept de design actualizat, prin care ne dorim să îmbunătățim experiența clienților noștri la cumpărături și să creăm un mediu de lucru care să răspundă și mai bine nevoilor angajaților noștri”, a spus Frank Wagner, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.
În paralel cu extinderea rețelei de magazine, Lidl optimizează în mod constant formatul de magazin, astfel că, în ultimul an și jumătate, aproape 200 de unități au fost modernizate, pentru a fi mai prietenoase cu mediul.
Totodată, pentru a optimiza procesul de distribuție în contextul extinderii rețelei de magazine, Lidl a demarat în 2017 construcțiile celui de-al cincilea sediu logistic, situat în localitatea Cordun, în apropierea orașului Roman. Acesta va asigura aprovizionarea rețelei de magazine Lidl din zona Moldovei.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial. În România, Lidl a încheiat anul 2016 cu vânzări de 5,57 miliarde de lei, în creștere cu 18% față de anul precedent, rezultat care îl plasează pe poziția a treia în topul celor mai mari retaileri în funcție de cifra de afaceri.





