Lidl inaugurează locații noi și ajunge la o rețea națională de 292 de magazine
Lidl România continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea a două magazine noi, unul în orașul Timișoara și celălalt în orașul Iași.
Magazinul din orașul Iași înlocuiește, de fapt, o unitate situată pe Strada Niciman, nr. 2, care urmează să fie închisă pe data de 24 martie 2021, deoarece nu mai corespunde standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți.
Noul magazin Lidl din Iași se află pe Șoseaua Moara de Foc, nr. 2, iar cel din Timișoara este situat pe Calea Torontalului, nr. 106. Fiecare dintre cele două unități are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.300 metri pătrați. De asemenea, unitatea Lidl din Timișoara dispune de peste 140 de locuri de parcare, în timp ce magazinul Lidl din Iași are peste 130 de locuri de parcare. În plus, cele două magazine dispun de câte o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.
Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor și în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din Timișoara și Iași dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, ori stația de încărcare pentru automobile electrice.
Inaugurarea magazinelor Lidl din Timișoara și Iași continuă strategia companiei de a investi constant în sustenabilitate. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine. La acestea se adaugă și peste 200 de centre logistice aflate în 29 de țări la nivel mondial.
În prezent, Lidl are aproximativ 310.000 de angajați, dintre care peste 8.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 290 de magazine și 5 centre logistice.