Lidl inaugurează încă două magazine și ajunge la o rețea națională de 345 unități comerciale
Liderul pieței locale de retail mizează pe expansiunea la nivel național și deschide încă două unități comerciale la jumătatea lunii noiembrie, una în Alexandria, județul Teleorman, și cea de-a doua în Roman, județul Neamț.
Noul magazin Lidl din Alexandria se află pe Strada București, Nr.166, iar cel din Roman este situat pe Bulevardul Republicii, Nr. 131. Fiecare dintre cele două unități are o suprafață de vânzare de peste 1.330 metri pătrați. De asemenea, unitatea Lidl din Alexandria dispune de peste 170 de locuri de parcare, în timp ce magazinul Lidl din Roman are peste 100 de locuri de parcare. Odată cu deschiderea celor două magazine Lidl, au fost create peste 40 de locuri de muncă noi.
Orarul de funcționare al unităților din Alexandria și Roman va fi de luni până sâmbătă între 07:30 și 21:00, iar duminică între 08:00 și 19:00.
„Inaugurarea magazinelor Lidl din Alexandria și Roman continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, declară reprezentanții Lidl România.
Retailerul optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din Alexandria și Roman dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare. În plus, acoperișul magazinului din Roman este dotat cu panouri fotovoltaice, care au capacitatea de a asigura o parte din energia necesară funcționării unității.
Parte a grupului Schwarz, Lidl România este în prezent liderul pieței locale de retail după ce în 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de rezultatul înregistrat în 2020. Retailerul a intrat pe piața locală în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus.
Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.