Lidl inaugurează alte două magazine și redeschide două locații modernizate

Lidl România continuă investițiile în extinderea rețelei de magazine și anunță inaugurarea a două noi unități comerciale în București, ajungând astfel la o rețea națională de 318 locații. Totodată, retailerul redeschide două magazine care au trecut prin procesul de renovare, unul în Cugir și cel de-al doilea în Făgăraș. Lidl inaugurează alte două magazine și redeschide două locații modernizate

„Atât noul magazin Lidl din Cugir, situat pe Strada Victoriei, Nr. 65, cât și noua unitate Lidl din Făgăraș, de pe Strada Tudor Vladimirescu, Nr. 80, înlocuiesc câte un magazin care a fost situat la aceeași adresă. Magazinele înlocuite au fost închise în mai 2021, deoarece nu mai corespundeau standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți”, explică reprezentanții Lidl.

În plus, noua unitate din Făgăraș dispune de un acoperiș verde, care contribuie în primul rând la eficiența energetică a clădirii, prin menținerea unei temperaturi constante pe parcursul întregului an. În același timp, vegetația amplasată pe acoperiș are rolul de a filtra în mod natural apa pluvială, datorită multiplelor straturi componente, și de a reduce în același timp cantitatea de apă deversată în sistemele de canalizare.

Cele două noi magazine Lidl din București sunt situate pe Bulevardul Iuliu Maniu, Nr. 432-442, respectiv pe Strada Prelungirea Ferentari, Nr. 66-70.

Cele patru magazine au de o suprafață de vânzare de peste 1.100 metri pătrați fiecare și dispun de peste 100 de locuri de parcare. În plus, magazinele din Cugir, Făgăraș și noua unitate din București, de pe Strada Prelungirea Ferentari au în parcări o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.

„Inaugurarea magazinelor Lidl din București, Făgăraș și Cugir continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse la cel mai bun raport calitate-preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, adaugă reprezentanții companiei.

Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 31% față de 2019.
 

Lidl redeschide încă o unitate comercială după ce a încheiat procesul de renovare
Lidl redeschide încă o unitate comercială după ce a încheiat procesul de renovare
Lidl continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea unui nou magazin în orașul Târnăveni, județul Mureș.  Noua unitate comercială,...
Lidl își extinde rețeaua locală cu un nou magazin
Lidl își extinde rețeaua locală cu un nou magazin
Lidl, liderul pieței locale de retail, inaugurează un nou magazin și ajunge astfel la o rețea națională de 350 de unități. Noua locație...
Lidl România redeschide un magazin în Adjud după ce a încheiat procesul de modernizare
Lidl România redeschide un magazin în Adjud după ce a încheiat procesul de modernizare
Lidl România optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o...
Lidl inaugurează două magazine noi și redeschide locația din Tecuci
Lidl inaugurează două magazine noi și redeschide locația din Tecuci
Lidl continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea a trei noi magazine: unul în București, unul în Pitești, iar cel de-al treilea în...