Lidl România redeschide un magazin în Adjud după ce a încheiat procesul de modernizare
Lidl România optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Astfel, noul magazin Lidl din Adjud, județul Vrancea, situat pe strada Republicii, nr. 2A, înlocuiește o unitate situată la aceeași adresă, care a fost închisă pe data de 15 mai 2022, deoarece nu mai corespundea standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți.
Odată cu deschiderea locației modernizate, se creează peste 25 de noi locuri de muncă.
Noul magazin Lidl din Adjud are o suprafață de vânzare de peste 1.400 metri pătrați și dispune de 110 locuri de parcare. Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă între 07:30 și 21:00, iar duminică între 08:00 și 19:00.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Adjud continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, explică reprezentanții Lidl România.
Citește și Lidl România reactivează opțiunea Click&Pick în aplicația Lidl Plus
Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Adjud dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.
Parte a grupului Schwarz, Lidl România este în prezent liderul pieței locale de retail după ce în 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de rezultatul înregistrat în 2020. Retailerul a intrat pe piața locală în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus.
Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.