Lidl continuă să investească în modernizarea rețelei
Retailerul german Lidl își continuă investițiile în modernizarea magazinelor existente, anunțând pentru perioada 17-18 ianuarie lucrări la magazinele din Strada Intrarea Tarcău, Nr. 13 A și pe Strada Moinești, Nr. 63, din Capitală.
Odată cu finalizarea lucrărilor de reamenajare, cele două unități își vor întâmpina clienții cu un nou aspect, mai modern și mai apropiat de dorințele lor. În noul design al magazinelor va predomina culoarea antracit, iar signalistica va fi realizată în culorile alb și negru, pentru o lizibilitate sporită.
Citește și:
- Marii retaileri vor deschide cel puțin 300 de magazine noi în 2017;
- Anul 2016 a adus primele semne de maturizare a retailului modern în România;
În plus, pentru că Lidl este o companie orientată către sustenabilitate, va aduce o serie de îmbunătățiri în ceea ce privește economisirea de energie, dar și funcționalitatea. Astfel, pentru a ajuta clienții să găsească mai ușor produsele preferate, toate grupele de marfă vor fi reamenajate. Totodată, pentru a face mai comod accesul la produsele congelate, vor fi montate congelatoare verticale.
În perioada de reamenajare a unităților, clienții își vor putea face cumpărăturile în magazinele din apropiere, :
• Magazinele Lidl situate pe Strada Fizicienilor, Nr. 15B și pe Strada Liviu Rebreanu, Nr. 19.
• Magazinele Lidl situate pe Strada Valea Cascadelor, Nr. 3 și pe Bulevardul Iuliu Maniu, Nr. 8 B.
De la redeschiderea de joi, 19 ianuarie, și până duminică, 22 ianuarie, magazinele proaspăt modernizate îi vor așteapta pe clienți cu oferte speciale și cu reduceri.
Lidl deține în România o rețea de 203 de magazine. Compania a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 4,49 miliarde de lei (1,01 miliarde de euro) și cu un profit de 171 milioane de lei, în creștere cu 286% față de anul 2014.



