Lidl continuă investițiile în remodelarea magazinelor
Retailerul german Lidl continuă să investească în remodelarea unităților comerciale, două magazine din București și Otopeni fiind închise în perioada 27 și 28 septembrie pentru reamenajare.
Astfel, vor avea loc lucrări de modernizare în cadrul magazinului din Capitală, situat pe strada Segent Nuțu Ion, nr. 8-12 și a unității din Otopeni, localizată pe Calea Bucureștilor, nr. 50B-52.
Odată cu finalizarea lucrărilor de reamenajare, magazinele Lidl își vor întâmpina clienții cu un nou aspect, mai modern și mai apropiat de dorințele lor. În noul design al magazinelor va predomina culoarea antracit, iar signalistica va fi realizată în culorile alb și negru, pentru o lizibilitate sporită.
În plus, pentru că Lidl este o companie orientată către sustenabilitate, va aduce o serie de îmbunătățiri în ceea ce privește economisirea de energie, dar și funcționalitatea. Astfel, pentru a ajuta clienții să găsească mai ușor produsele preferate, toate grupele de marfă vor fi reamenajate. Totodată, pentru a face mai comod accesul la produsele congelate, vor fi montate congelatoare verticale.
În perioada de reamenajare a unităților, clienții își vor putea face cumpărăturile în magazinele din apropiere, după cum urmează:
- București: Magazinele Lidl din București, situate pe Strada Doina, Nr. 8 și de pe Strada Iuliu Maniu, Nr. 8 B;
- Otopeni: Magazinul Lidl din București, situat pe Bulevardul Bucureștii Noi, Nr. 111 și unitatea din Voluntari, situată pe Strada Erou Iancu Nicolae, Nr. 88.
Lidl deține în România o rețea de 197 de magazine de discount, cea mai recentă inaugurare fiind în București, în luna august a acestui an. Lidl România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,49 miliarde de lei (1,01 miliarde de euro) și cu un profit de 171 milioane de lei, în creștere cu 286% față de anul 2014.



