Kaufland oferă un bonus de 1,6 milioane de euro angajaților

În contextul pandemiei de COVID-19, Kaufland România oferă un bonus de 1,6 milioane de euro echipelor sale din magazine și depozite și introduce plata imediată a orelor suplimentare efectuate în această perioadă, conform criteriilor interne. Kaufland oferă un bonus de 1,6 milioane de euro angajaților

De asemenea, pentru a proteja angajații mai vulnerabili, compania a luat hotărârea ca persoanele cu vârsta de peste 65 de ani și gravidele să intre în concediu plătit, dacă doresc. În magazine, Kaufland a introdus măsuri suplimentare de protecție a angajaților, ce includ dotarea caselor de marcat cu geamuri de protecție, cu dispensere cu dezinfectant gratuit, mănuși de unică folosință, dezinfectarea frecventă a tuturor spațiilor comune și obiectelor de uz larg, amplasarea benzilor de semnalizare a distanței de siguranță, signalistică ce promovează mesajele de prevenție și derularea unei campanii de responsabilizare a clienților la cumpărături.

Echipele Kaufland au la dispoziție și o linie telefonică dedicată, pentru informarea corectă și completă. Compania se angajează să ia toate măsurile necesare pentru a proteja siguranța colegilor și a clienților, în linie cu evoluția situației actuale. 

Kaufland oferă reduceri egale cu valoare garanției recuperate la returnarea recipientelor SGR
Kaufland oferă reduceri egale cu valoare garanției recuperate la returnarea recipientelor SGR
Kaufland România derulează, în perioada 6-12 mai, o nouă campanie de încurajare a reciclării, cu recompense pentru clienții fideli, care au...
Marco Höβl, Kaufland:„Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Marco Höβl, Kaufland: „Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Sustenabilitatea joacă un rol esențial pentru Kaufland și, pentru că orice viziune necesită consecvență, anul 2023 a consolidat direcțiile...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Strategia Kaufland privind expansiunea: diversificarea și optimizarea formatelor de magazine
Strategia Kaufland privind expansiunea: diversificarea și optimizarea formatelor de magazine
Dacă ar fi să descrie anul 2022, Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova, spune că a fost cu certitudine unul provocator, dar cu...
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile...
20 de milioane de lei, investiția Kaufland în implementarea măsurilor de siguranță
20 de milioane de lei, investiția Kaufland în implementarea măsurilor de siguranță
În contextul pandemie de Covid-19, încă din luna martie retailerii au implementat toate măsurile de siguranță impuse de autorități. De la...