Kaufland lansează un proiect de sprijinire a producătorilor români

Kaufland România lansează în premieră un program pentru sprijinirea producătorilor români de legume și fructe pentru obținerea certificatelor internaționale de calitate și siguranță alimentară, denumite Global GAP (Good Agricultural Practices).Kaufland lansează un proiect de sprijinire a producătorilor români

Programul inițiat de Kaufland România, în colaborare cu International Finance Corporation (IFC), le permite producătorilor, după obținerea certificatelor, să exporte produsele românești oriunde în lume. 

Pe lângă susținere și consultanță oferite în cadrul programului, retailerul va sprijini 15 dintre cei mai eligibili producători români – parteneri ai Kaufland – achitând integral costurile programului.

Acesta se va desfășura de-a lungul anului 2017 în cinci etape, care constau în diferite traininguri, analize de sol și apă, construirea unor planuri de acțiune personalizate, implementate și evaluate.

„Garantarea calității produselor, oportunitatea de a le exporta oriunde în lume și siguranța că orice retailer le va prelua integral sunt doar câteva din beneficiile pe care le aduce noul program Kaufland România agricultorilor români. Pe viitor, intenționăm să oferim asistență unui număr mai mare de producători, care vor beneficia de expertiza, standardele de calitate și competența care au consacrat Kaufland România”, a declarat Ionuț Parfente, Director Executiv Achiziții legume și fructe, Kaufland România.

Kaufland operează în România o rețea de 110 hypermarketuri. Compania a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 9,2 miliarde de lei, în creștere cu 15% față de anul precedent, iar pentru anul acesta reprezentanții companiei au precizat că obiectivul Kaufland este de a menține compania pe plus, nefiind comunicat și ritmul de creștere.
 

Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Strategia Kaufland privind expansiunea: diversificarea și optimizarea formatelor de magazine
Strategia Kaufland privind expansiunea: diversificarea și optimizarea formatelor de magazine
Dacă ar fi să descrie anul 2022, Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova, spune că a fost cu certitudine unul provocator, dar cu...
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile...
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...