Kaufland lansează un proiect de sprijinire a producătorilor români
Kaufland România lansează în premieră un program pentru sprijinirea producătorilor români de legume și fructe pentru obținerea certificatelor internaționale de calitate și siguranță alimentară, denumite Global GAP (Good Agricultural Practices).
Programul inițiat de Kaufland România, în colaborare cu International Finance Corporation (IFC), le permite producătorilor, după obținerea certificatelor, să exporte produsele românești oriunde în lume.
Pe lângă susținere și consultanță oferite în cadrul programului, retailerul va sprijini 15 dintre cei mai eligibili producători români – parteneri ai Kaufland – achitând integral costurile programului.
Acesta se va desfășura de-a lungul anului 2017 în cinci etape, care constau în diferite traininguri, analize de sol și apă, construirea unor planuri de acțiune personalizate, implementate și evaluate.
„Garantarea calității produselor, oportunitatea de a le exporta oriunde în lume și siguranța că orice retailer le va prelua integral sunt doar câteva din beneficiile pe care le aduce noul program Kaufland România agricultorilor români. Pe viitor, intenționăm să oferim asistență unui număr mai mare de producători, care vor beneficia de expertiza, standardele de calitate și competența care au consacrat Kaufland România”, a declarat Ionuț Parfente, Director Executiv Achiziții legume și fructe, Kaufland România.
Kaufland operează în România o rețea de 110 hypermarketuri. Compania a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 9,2 miliarde de lei, în creștere cu 15% față de anul precedent, iar pentru anul acesta reprezentanții companiei au precizat că obiectivul Kaufland este de a menține compania pe plus, nefiind comunicat și ritmul de creștere.





