Kaufland, la cel mai lent ritm de extindere de la intrarea în România
Kaufland România va mai deschide încă trei hypermarketuri până la finalul anului, la Timișoara, Brăila și Arad, ducând numărul magazinelor inaugurate în 2015 la cinci unități, cel mai slab ritm de expansiune al retailerului german de la intrarea sa pe piața românească, în 2005, când a deschis trei magazine.
Cu cele trei hypermarketuri deschise până la finalul anului, rețeaua Kaufland va ajunge la 107 magazine în România.
La începutul acestui an, planul de expansiune anunțat de retailer pentru acest an a fost de nouă deschideri, însă până în prezent Kaufland a deschis doar două hypermarketuri la Constanța (martie) și Sibiu (octombrie).
Magazinul amplasat pe locul fostei fabrici de bere Grivița, a cărei deschidere era programată pentru acest an va fi deschis cel mai probabil în prima parte a anului viitor, lucrările de construcție fiind într-un stadiu avansat.
Cu 102 hypermarketuri operaționale, Kaufland România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproape 8 miliarde de lei, în creștere cu 10% față de anul precedent. Anul trecut, compania a deschis 13 hypermarketuri.
Kaufland, parte a grupului german Schwarz, se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.200 de magazine în șapte ţări (Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia, Bulgaria şi România). Retailerul a anunțat că va intra, prin intermediul filialei din România, și în Republica Moldova.





