Kaufland, la al doilea magazin estival
Kaufland România a inaugurat primul hypermarket estival amenajat într-un cort pe litoral, în stațiunea Mamaia Nord, județul Constanța. Acesta este al doilea proiect estival dezvoltat de retailer, după hypermarketul deschis în vara anului 2017 la Sovata.
Magazinul din Mamaia Nord va sta la dispoziția cumpărătorilor din această zonă până pe 15 septembrie 2018. Unitatea are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.400 metri pătrați, iar sortimentația este adaptată nevoilor clienților aflați în vacanță, care vor găsi aici legume și fructe, produse proaspete, alimente de bază, carne și brânzeturi preambalate, snack-uri, dulciuri, băuturi, produse nealimentare, articole pentru plajă, articole pentru camping și grătar, drogherie și un raion dedicat băuturilor răcite. De asemenea, noul magazin estival de pe litoral are și un punct Grill, unde clienții pot lua rapid o masă gustoasă.
„Vara aceasta venim mai aproape de clienții aflați pe litoral - mai exact la Mamaia, un loc preferat de mulți turiști. Suntem mereu atenți la nevoile cumpărătorilor noștri și ne adaptăm pentru a fi alături de ei, să le îndeplinim dorințele. De aceea, pe parcursul verii le punem la dispoziție tot ceea ce credem că le poate fi util într-o vacanță pe malul mării. Suntem dinamici și mizăm pe puterea noastră de a ne adapta la cerințele pieței actuale, iar acest hypermarket face parte din noua noastră strategie de expansiune”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.
Acesta este primul magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2018 – 2019 (martie 2018 – februarie 2019), compania plănuind deschiderea a 10 noi hypermarketuri în această perioadă și dublarea bugetului de investiții alocat expansiunii și modernizării rețelei, la 200 milioane euro, pentru a veni mai aproape de clienți și a le oferi o experiență de cumpărături actuală, adaptată celor mai noi nevoi.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în șapte țări și o rețea de 119 magazine în România. Compania a raportat pentru anul 2017 afaceri de 10,09 miliarde de lei, în creștere cu 4% față de anul precedent, pe plan local.





