Kaufland, la al doilea magazin estival

Kaufland România a inaugurat primul hypermarket estival amenajat într-un cort pe litoral, în stațiunea Mamaia Nord, județul Constanța. Acesta este al doilea proiect estival dezvoltat de retailer, după hypermarketul deschis în vara anului 2017 la Sovata. Kaufland, la al doilea magazin estival

Magazinul din Mamaia Nord va sta la dispoziția cumpărătorilor din această zonă până pe 15 septembrie 2018. Unitatea are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.400 metri pătrați, iar sortimentația este adaptată nevoilor clienților aflați în vacanță, care vor găsi aici legume și fructe, produse proaspete, alimente de bază, carne și brânzeturi preambalate, snack-uri, dulciuri, băuturi, produse nealimentare, articole pentru plajă, articole pentru camping și grătar, drogherie și un raion dedicat băuturilor răcite. De asemenea, noul magazin estival de pe litoral are și un punct Grill, unde clienții pot lua rapid o masă gustoasă.

„Vara aceasta venim mai aproape de clienții aflați pe litoral - mai exact la Mamaia, un loc preferat de mulți turiști. Suntem mereu atenți la nevoile cumpărătorilor noștri și ne adaptăm pentru a fi alături de ei, să le îndeplinim dorințele. De aceea, pe parcursul verii le punem la dispoziție tot ceea ce credem că le poate fi util într-o vacanță pe malul mării. Suntem dinamici și mizăm pe puterea noastră de a ne adapta la cerințele pieței actuale, iar acest hypermarket face parte din noua noastră strategie de expansiune”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Acesta este primul magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2018 – 2019 (martie 2018 – februarie 2019), compania plănuind deschiderea a 10 noi hypermarketuri în această perioadă și dublarea bugetului de investiții alocat expansiunii și modernizării rețelei, la 200 milioane euro, pentru a veni mai aproape de clienți și a le oferi o experiență de cumpărături actuală, adaptată celor mai noi nevoi.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în șapte țări și o rețea de 119 magazine în România. Compania a raportat pentru anul 2017 afaceri de 10,09 miliarde de lei, în creștere cu 4% față de anul precedent, pe plan local.
 

Marco Höβl, Kaufland:„Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Marco Höβl, Kaufland: „Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Sustenabilitatea joacă un rol esențial pentru Kaufland și, pentru că orice viziune necesită consecvență, anul 2023 a consolidat direcțiile...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Cum arată cel mai nou hypermarket Kaufland România, magazinul 1.500 la nivel de grup
Cum arată cel mai nou hypermarket Kaufland România, magazinul 1.500 la nivel de grup
Kaufland continuă investițiile în expansiune și inaugurează în România magazinul cu numărul 1.500, la nivel de companie. Pe piața locală,...
Kaufland deschide al doilea magazin dintr-un mall
Kaufland deschide al doilea magazin dintr-un mall
Retailerul Kaufland inaugurează al doilea hypermarket al rețelei situat într-un centru comercial, la Oradea, după ce, în urmă cu trei ani,...
Kaufland a deschis un nou magazin în București
Kaufland a deschis un nou magazin în București
Kaufland România anunță inaugurarea magazinului cu numărul 130 și al 14-lea din București. Noua locație, aflată pe Bulevardul...
Kaufland redeschide magazinul estival din Mamaia Nord
Kaufland redeschide magazinul estival din Mamaia Nord
Pentru a facilita accesul la cumpărături și a veni în sprijinul celor care au nevoie să ajungă într-un mod cât mai ușor la cumpărături,...