Kaufland își remodelează galeriile comerciale sub un nou concept
Kaufland, cel mai important jucător din comerțul local, vine cu un nou concept pentru galeriile sale comerciale lansând prima zonă de food court. Mai mult, retailerul deschide un spațiu nou de cumpărături în exteriorul magazinului.
Prima galerie comercială transformată se află în cadrul magazinului Kaufland din strada Barbu Văcărescu, din București, urmând ca acest concept să fie extins treptat și în alte magazine din rețea.
În interior, zona de food court găzduiește restaurante, patiserii și cafenele, precum Stradale și Cafeneaua Mitzu, prima cafenea lansată de Chef Foa, Salad Box, Noodle Pack, Thai Scoops și Tip Top, urmând să fie deschisă în curând și o unitate Subway. Separat, în galerie rămân două puncte nonfood - farmacia Sensiblu și un magazin Xpress de difuzare a presei.
În exteriorul magazinului, Kaufland a extins galeriile comerciale prin containere special amenajate, care găzduiesc magazine ale chiriașilor în incinta parcării.
„Acest pas este startul pentru <
Recent, retailerul a investit 300.000 de euro într-un concept prin care își transformă acoperișurile, exteriorul parcărilor și al magazinelor în spații verzi cultivate cu legume, fructe, arbuști, plante aromatice și flori, care pot fi folosite de comunitate.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în șapte țări și o rețea de 115 magazine în România. Anul trecut, retailerul a raportat pe plan local o cifră de afaceri de 9,691 miliarde lei, în creștere cu 5,6% față de anul anterior.