Kaufland își remodelează galeriile comerciale sub un nou concept

Kaufland, cel mai important jucător din comerțul local, vine cu un nou concept pentru galeriile sale comerciale lansând prima zonă de food court. Mai mult, retailerul deschide un spațiu nou de cumpărături în exteriorul magazinului. Kaufland își remodelează galeriile comerciale sub un nou concept

Prima galerie comercială transformată se află în cadrul magazinului Kaufland din strada Barbu Văcărescu, din București, urmând ca acest concept să fie extins treptat și în alte magazine din rețea.

În interior, zona de food court găzduiește restaurante, patiserii și cafenele, precum Stradale și Cafeneaua Mitzu, prima cafenea lansată de Chef Foa, Salad Box, Noodle Pack, Thai Scoops și Tip Top, urmând să fie deschisă în curând și o unitate Subway. Separat, în galerie rămân două puncte nonfood - farmacia Sensiblu și un magazin Xpress de difuzare a presei.

În exteriorul magazinului, Kaufland a extins galeriile comerciale prin containere special amenajate, care găzduiesc magazine ale chiriașilor în incinta parcării.

„Acest pas este startul pentru <> noastre. Este un proiect de implementare a viziunii de food-to-food connect și parte din demersul nostru constant de a oferi o experiență completă de cumpărături. Oamenii au nevoie de mai mult și mai actual. De aceea, continuăm procesul de reinventare a hypermarketului”, declară Andrei Secrețianu, director închirieri/vânzări B2B Kaufland România.

Recent, retailerul a investit 300.000 de euro într-un concept prin care își transformă acoperișurile, exteriorul parcărilor și al magazinelor în spații verzi cultivate cu legume, fructe, arbuști, plante aromatice și flori, care pot fi folosite de comunitate.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în șapte țări și o rețea de 115 magazine în România. Anul trecut, retailerul a raportat pe plan local o cifră de afaceri de 9,691 miliarde lei, în creștere cu 5,6% față de anul anterior.

Kaufland, la al 22-lea magazin din București
Kaufland, la al 22-lea magazin din București
Kaufland România deschide un nou magazin în Capitală. Acesta este al 22-lea magazin Kaufland din București și al 171-lea la nivel...
Strategia Kaufland privind expansiunea: diversificarea și optimizarea formatelor de magazine
Strategia Kaufland privind expansiunea: diversificarea și optimizarea formatelor de magazine
Dacă ar fi să descrie anul 2022, Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova, spune că a fost cu certitudine unul provocator, dar cu...
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile...
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri...