Kaufland inaugurează un nou magazin în județul Prahova

Kaufland își extinde prezența la nivel național și deschide un magazin în orașul Mizil, județul Prahova. Prin această investiție, compania creează 80 de noi locuri de muncă și contribuie la dezvoltarea comunității locale. Kaufland inaugurează un nou magazin în județul Prahova. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Noul Kaufland este situat pe strada Mihai Bravu, nr. 187 C, și are o suprafață totală de aproape 5.000 mp, dintre care peste 2.500 mp sunt destinați spațiului interior de vânzare.

Hipermarketul oferă o varietate de produse pentru toate gusturile și dispune de raion de legume și fructe proaspete, vitrină cu servire asistată cu o lungime de peste 17 metri, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Pentru o experiență de cumpărături modernă și rapidă, noul Kaufland este echipat cu 15 case de marcat, dintre care 5 convenționale și 10 case express, de tip self check-out. Totodată, clienții pot utiliza serviciul K-Scan, care le permite să scaneze produsele pe măsură ce le adaugă în coș, urmând să finalizeze plata la casele de marcat de la ieșire.

Noua locație dispune de 200 locuri de parcare, dintre care 8 pentru persoanele cu dizabilități, 4 pentru părinți și 5 locuri pentru încărcarea mașinilor electrice. De asemenea, clienții au la dispoziție 2 rastele pentru biciclete, cu 12 locuri în total.

Magazinul este prevăzut și cu o galerie comercială proprie, ce oferă acces la o varietate de magazine și servicii, precum: farmacia Dr. Max, Good to Go (tutun, loto, ziare), cofetăria Oli, Ana și Cornel (mezeluri), GSM RoBest (accesorii GSM). De asemenea, la magazin sunt disponibile un ATM Euronet și lockere Sameday, GLS și FanBox pentru ridicarea coletelor.

Totodată, noul magazin Kaufland din Mizil integrează sisteme de colectare separată, precum un automat de reciclare, de tip self-service, prevăzut cu 2 guri de colectare, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici ambalaje din PET, sticlă și metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 lei fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă. În zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.600 de magazine în opt țări, peste 157.000 de angajați și o rețea de peste 190 de magazine în România. Kaufland România a încheiat anul fiscal 2024 cu o cifră de afaceri de 19,5 miliarde de lei, în creștere cu 7% raportat la anul precedent, și cu un profit de 1,15 miliarde de lei, avansul față de anul precedent fiind de 33%.

Kaufland intră în hora reducerilor de Black Friday. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Kaufland intră în hora reducerilor de Black Friday
Kaufland România dă startul campaniei Black Friday, cu reduceri de până la 60% la o selecție de peste 240 de articole din categoriile...
Lidl extinde marca proprie Deluxe cu trei noi sortimente de ciocolată fabricate în România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl extinde marca proprie Deluxe cu trei noi sortimente de ciocolată fabricate în România
După succesul ciocolatei în stil Dubai Deluxe, Lidl România lansează trei noi sortimente de ciocolată Deluxe, dezvoltate în colaborare cu un...
Sezamo, creștere de 50% a veniturilor în al treilea an de activitate. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Sezamo, creștere de 50% a veniturilor în al treilea an de activitate
Supermarketul online Sezamo marchează trei ani de la lansarea oficială pe piața din România cu un avans de 50% față de anul precedent, atât...
Trade Round Table, Reframe Retail, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Reframe Retail: strategii și insighturi de la Trade Round Table 2025
Trade Round Table, cel mai mare eveniment de business din București dedicat industriei de retail & FMCG, a atras peste 270 de profesioniști din...