Kaufland dezvoltă primul program pentru carne de porc românească în magazine

Kaufland este primul lanț de magazine în care 100% din carnea de porc de la Raftul Românesc provine de la porci născuți, și nu doar crescuți în România, ca urmare a extinderii programului de stimulare a producției interne. Totodată, compania sprijină fermierii să adere la primul program de bunăstare a animalelor, ce aduce noi standarde de calitate pentru creșterea porcilor.   Kaufland dezvoltă primul program pentru carne de porc românească în magazine

Programul ,,Porc născut și crescut în România” este o premieră în retail, Kaufland fiind singurul lanț în care carnea de porc are origine 100% românească, de la porci născuți în România. Carnea de porc ce provine din program se găsește în magazine în cadrul Raftului Românesc, semnalizat corespunzător la vitrinele cu servire asistată.

Datorită acestei noutăți, acum purceii sunt născuți în România, nemaifiind nevoie ca aceștia să fie importați de fermieri din străinătate, pentru a-i crește în România. De la lansarea primei etape a programului, în 2017, Kaufland a sprijinit în toți acești ani dezvoltarea fermelor de porci, pentru a putea oferi în magazine carne 100% românească, de la porci născuți, crescuți în România, dar și hrăniți cu cereale din România.

În prezent, în toate magazinele Kaufland este livrată săptămânal carne proaspătă de porc ce provine de la peste 5.000 de porci născuți și crescuți în România. Demersul, început acum 3 ani, vine ca răspuns la faptul că 60% din carnea de porc din România provenea din import. 

„Azi facem lucrurile mai bune decât ieri. Ne respectăm angajamentul de a fi alături de fermierii români și iată că la 3 ani după lansarea programului Crescut în România, care și la acea vreme a fost o premieră, venim cu extinderea lui la un nou nivel, ce aduce pentru prima dată în România astfel de standarde de bunăstare a animalelor, mai înalte. România are nevoie de investiții în agricultură, ca să se dezvolte, iar noi lansăm un model ce sperăm să fie susținut de toată piața, nu doar de noi. Obiectivul nostru este să avem 100% carne de porc românească în magazine. Așa ne asigurăm că e proaspătă, de calitate și că provine de la purcei mai sănătoși și mai fericiți, născuți în România, nu doar crescuți. Vom continua să investim în dezvoltarea producției interne de porci, cu scopul de a oferi carne proaspătă numai de la porci care s-au născut în România”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Odată cu acest pas, Kaufland lansează și un nou program agricol prin care sprijină fermele de porci să adere la standarde superioare de bunăstare a animalelor. Programul agricol pentru carnea de porc este o premieră în România și depășește cerințele legislative, fiind un model de urmat pentru a crește producția internă de carne de porc de calitate.

Acesta cuprinde momentan 7 ferme de porci din țară, grupate în Cooperativa Agricolă Siliștea Producție Suine, ce furnizează carne proaspătă de porc în magazinele Kaufland România, în volum de peste 2000 de porci pe săptămână. Obiectivul Kaufland este ca în următorii ani, toată carnea de porc din rețea să provină din astfel de ferme ce vor livra porci născuți și crescuți în România, la standarde înalte.  

Carnea proaspătă, o categorie definită de stabilitate
Carnea proaspătă, o categorie definită de stabilitate
În vreme ce multe categorii de produse au fost afectate într-o anumită măsură de pandemie, carnea proaspătă a rămas un aliment de bază în...
Proprietarul Premium Porc Group, cel mai slab profit de la intrarea pe piață
Proprietarul Premium Porc Group, cel mai slab profit de la intrarea pe piață
DCH International S.A., compania-mamă a Premium Porc Group, unul dintre cei mai mari producători locali de carne de porc, a înregistrat în 2020...
Importurile de carne de porc din Germania, sistate temporar de mai multe țări
Importurile de carne de porc din Germania, sistate temporar de mai multe țări
State precum China, Japonia și Coreea de Sud au oprit, temporar, importurile de carne de porc din Germania, ca urmare a unor suspiciuni legate de...
Ce obiective și-a setat Kaufland prin programul ,,Raftul Românesc
Ce obiective și-a setat Kaufland prin programul ,,Raftul Românesc"
Kaufland România, cel mai important jucător din retailul modern local, a lansat programul „Raftul Românesc” prin care își propune să...