Kaufland deschide al treilea magazin din Cluj-Napoca

Retailerul german Kaufland continuă să se extindă pe piața locală și inaugurează joi, 23 noiembrie, cel de-al treilea magazin din Cluj-Napoca, acesta fiind cel de-al 116-lea magazin al rețelei din România și primul integrat într-un complex imobiliar. Kaufland deschide al treilea magazin din Cluj-Napoca

„Suntem bucuroși să venim mai aproape de clujeni cu cel mai nou magazin din oraș. Hypermarketul aduce un design nou, ce integrează tehnologii eco și cele mai moderne standarde pentru o experiență de cumpărături plăcută și rapidă. Suntem mândri să oferim clienților un portofoliu de peste 50% produse din România, fiindcă punem pe primul loc colaborările cu producătorii români în strategia noastră de achiziții”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Noul hypermarket Kaufland este situat pe str. Alexandru Vaida Voievod, nr. 59 și are o suprafață de vânzare de 2.403 metri pătrați. Magazinul este primul din Cluj-Napoca care beneficiază de noul design Kaufland și de cele mai moderne standarde internaționale de amenajare.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 116 magazine în România. În 2016, retailerul a raportat o cifră de afaceri de 9,691 miliarde lei, marcând astfel o rată de creștere de 5,6%, Kaufland rămânând liderul pieței locale de retail, urmat de francezii de la Carrefour.
 

schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...
Kaufland, investitii in actiuni ESG pe plan local in 2023
Kaufland România, investiții de peste 63 mil. euro în inițiative de ESG în 2023
Kaufland România a investit peste 63 de milioane de euro în inițiative de ESG în 2023, potrivit Raportului de sustenabilitate aferent anului...
kaufland 1
Utilizarea Kaufland Card a crescut la 70% la cinci ani de la lansare
Utilizarea cardului digital Kaufland Card a crescut de la o cotă de 30% în 2019, anul lansării, la 70% în prezent, depășind semnificativ...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile...
Cum arată cel mai nou hypermarket Kaufland România, magazinul 1.500 la nivel de grup
Cum arată cel mai nou hypermarket Kaufland România, magazinul 1.500 la nivel de grup
Kaufland continuă investițiile în expansiune și inaugurează în România magazinul cu numărul 1.500, la nivel de companie. Pe piața locală,...