GfK lansează un instrument de monitorizare a prețurilor din online

GfK România anunță lansarea unui instrument de monitorizare a prețurilor online care acoperă toate categoriile de bunuri de consum tranzacționate în canalul online. GfK lansează un instrument de monitorizare a prețurilor din online

“Urmărim prețurile a mii de produse de la cei mai mari retaileri online, în fiecare zi. Instrumentul pe care îl folosim ne arată modul în care prețurile se schimbă, cât de mult, cât de des, păstrând de asemenea un istoric al acestor informații”, a declarat Julien Zidaru, Business Manager GfK România.

Datele obținute cu ajutorul soluției GfK Online Pricing Intelligence ajută retailerii să își evalueze performanța legată de strategia de preț în mai multe categorii. Aceste date pot fi legate, de asemenea, direct de sistemele de management al prețurilor folosite de respectivul retailer, ceea ce permite ca modificările de preț să se facă automat pe baza criteriilor stabilite de acesta. „Acest lucru înseamnă că strategia de preț se poate adapta în cel mai rapid mod posibil la acțiunile în continuă schimbare ale competitorilor”, se arată în comunicatul GfK România.

De asemenea, reprezentanții GfK au precizat că informațiile din rapoartele GfK Online Pricing Intelligence îi ajută pe producători să înțeleagă mai bine și să monitorizeze poziția propriilor produse, dar și pe cele ale competitorilor din piață.

Lansarea noului instrument de cercetare de piață vine la scurt timp de la integrarea companiei Cogenta în grupul GfK, la nivel global. Cogenta este lider de piață în monitorizarea prețurilor online, colectând date despre peste 8 milioane de produse, în peste 20 de țări. Compania, cu sediul în Marea Britanie, a fost achiziționată de către GfK în urmă cu un an.

Pe piața românească, GfK este cea mai mare companie de cercetare de piață, cu afaceri de 72 mil. lei pe 2014.

Consumer Panel GfK: 2023, între volume în ușoară creștere și accentuarea downtradingului
Consumer Panel GfK: 2023, între volume în ușoară creștere și accentuarea downtradingului
Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum (FMCG) au crescut cu aproape 14% în 2023 față de anul anterior, iar volumele achiziționate de...
YouGov finalizează achiziția CPS GfK
YouGov finalizează achiziția CPS GfK
YouGov, lider de piață în ceea ce privește opiniile, motivațiile, dorințele, dar și obiceiurile media ale consumatorilor, a finalizat...
Comerțul online FMCG mai poate recruta încă 1,8 mil. de gospodării în România
Comerțul online FMCG mai poate recruta încă 1,8 mil. de gospodării în România
Comerțul online de bunuri de larg consum a ajuns la o penetrare de 40% în rândul gospodăriilor din România la nivelul anului 2021 și are...
Cum se traduc noile comportamente de consum în bilanțul pieței locale
Cum se traduc noile comportamente de consum în bilanțul pieței locale
Schimbarea este probabil constanta ultimilor doi ani când vine vorba despre comportamentele de consum. Noile obiceiuri au venit cu provocări, dar...
 Schimbare la conducerea GfK Consumer Panel România
Schimbare la conducerea GfK Consumer Panel România
Diana Scăunașu preia începând cu luna octombrie poziția de Country Lead Consumer Panel în cadrul GfK România. Diana o înlocuiește în...
GfK dublează eșantionul din Consumer Panel și ajunge la 6.000 de gospodarii
GfK dublează eșantionul din Consumer Panel și ajunge la 6.000 de gospodarii
Pentru o înțelegere mai buna a consumatorilor, GfK investește în cercetarea de piață din Romania și dublează eșantionul GfK Consumer Panel,...