GfK lansează un instrument de monitorizare a prețurilor din online
GfK România anunță lansarea unui instrument de monitorizare a prețurilor online care acoperă toate categoriile de bunuri de consum tranzacționate în canalul online.
“Urmărim prețurile a mii de produse de la cei mai mari retaileri online, în fiecare zi. Instrumentul pe care îl folosim ne arată modul în care prețurile se schimbă, cât de mult, cât de des, păstrând de asemenea un istoric al acestor informații”, a declarat Julien Zidaru, Business Manager GfK România.
Datele obținute cu ajutorul soluției GfK Online Pricing Intelligence ajută retailerii să își evalueze performanța legată de strategia de preț în mai multe categorii. Aceste date pot fi legate, de asemenea, direct de sistemele de management al prețurilor folosite de respectivul retailer, ceea ce permite ca modificările de preț să se facă automat pe baza criteriilor stabilite de acesta. „Acest lucru înseamnă că strategia de preț se poate adapta în cel mai rapid mod posibil la acțiunile în continuă schimbare ale competitorilor”, se arată în comunicatul GfK România.
De asemenea, reprezentanții GfK au precizat că informațiile din rapoartele GfK Online Pricing Intelligence îi ajută pe producători să înțeleagă mai bine și să monitorizeze poziția propriilor produse, dar și pe cele ale competitorilor din piață.
Lansarea noului instrument de cercetare de piață vine la scurt timp de la integrarea companiei Cogenta în grupul GfK, la nivel global. Cogenta este lider de piață în monitorizarea prețurilor online, colectând date despre peste 8 milioane de produse, în peste 20 de țări. Compania, cu sediul în Marea Britanie, a fost achiziționată de către GfK în urmă cu un an.
Pe piața românească, GfK este cea mai mare companie de cercetare de piață, cu afaceri de 72 mil. lei pe 2014.





