Germanii de la Aldi remodelează magazinele cu 5,2 miliarde euro
Discounterul german Aldi, un gigant al comerțului cu peste 10.000 de magazine și afaceri de 50 de miliarde de euro anual, va investi 5,2 miliarde euro în remodelarea rețelei de magazine.
În următorii ani, fiecare din cele peste 10.000 de magazine va fi remodelat după o nouă formulă, care se va concentra pe o experiență de cumpărături personalizată, o gamă extinsă de produse și o sortimentație mai generoasă pe partea de produse proaspete. Comania și-a propus ca în fiecare săptămână 30 de magazine să treaca prin acest proces de reamenajare.
Primul magazin în care a fost testată această nouă formulă este cel din orașul german Herten. Procesul în sine va începe în această toamnă și va viza într-o primă fază 2.300 de magazine Aldi din Germania, urmând să fie extins în Belgia (430 de magazine) și Olanda (peste 500 de locații), scrie Retaildetail.eu.
Pe de alta parte, compania va investi separat trei miliarde de euro pentru a se extinde în forță în Statele Unite ale Americii. Investițiile în extinderea rețelei de magazine vin ca răspuns la decizia rivalului său Lidl de a intra pe piața din SUA, acesta având în plan să ajungă la 100 de unități comerciale până la finalul verii lui 2018.
Sursa foto: Dreamstime