FAN Courier lansează o platformă prin care vrea să reducă timpul alocat returnării produselor achiziționate
FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, a lansat platforma FAN Retur creată cu scopul de a veni în întâmpinarea nevoii clienților de a-și eficientiza timpul.
De serviciile FAN Retur pot beneficia atât retailerii, cât și clienții finali. Prin completarea unui singur formular, beneficiarii - indiferent dacă au făcut achiziția online sau direct din magazin și indiferent de compania de curierat care a făcut expediția inițială - pot demara procesul de retur pe care FAN Courier il va prelua în totalitate, fără a fi necesară contactarea telefonică sau prin e-mail a retailerului.
Produsele returnate pot fi ridicate de la o adresa indicată de către client sau pot fi aduse la unul dintre sediile FAN Courier. În viitor, retururile vor putea fi făcute și prin intermediul lockerelor FANbox si al magazinelor partenere Collect Point.
”Odată cu lansarea FAN Retur, venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu o modalitate de retur care va scurta considerabil procesul și va salva timp prețios pentru aceștia. Clienții pot returna produsele indiferent de modalitatea de achiziție, online sau fizic din magazin. În acest caz, cel care returnează produsele se asigură că retailerul acceptă retururile efectuate prin firmele de curierat. Prioritatea este reducerea timpului de retur”, a declarat Cornel Morcov, Chef Commercial Officer FAN Courier.
În platformă se pot înscrie gratuit și retailerii, indiferent de compania de curierat cu care lucrează pentru expedițiile tur.
FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai. FAN Courier a devenit, în 2006, liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant datorită investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent. FAN Courier deservește cei peste 55.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 7.500 de angajați și colaboratori și a unei flote auto de aproximativ 4.400 de autovehicule.
Valoarea totală a investițiilor pentru 2022 se ridică la 20 de milioane de euro. Suma va fi direcționată în extinderea flotei auto, construcții, dar și IT.
Cea mai recentă investiție finalizată de liderul pieței de curierat a fost la Cluj-Napoca, unde FAN Courier a inaugurat un hub regional, cu o suprafață de 44.600 de metri pătrați. Pentru construcția hub-ului de la Cluj compania a investit 14,5 milioane de euro, acesta fiind primul proiect din România prevăzut cu o soluție care optimizează fluxul de curierat și reduce timpii de sortare și tranzit.