Dm drogerie markt intră pe platforma Bringo
După ce în luna aprilie lanțul dm drogerie markt s-a alăturat platformei Tazz by eMAG, în luna mai își continuă dezvoltarea pe segmentul online și încheie un parteneriat cu Bringo, serviciul de livrare la domiciliu.
Rețeaua de magazine dm a fost de altfel printre primii comercianți care s-au alăturat platformei Tazz by eMAG, completând oferta existentă pe vechea platformă EuCeMananc, împreună cu eMAG, Mega Image, Sensiblu și Dr.Max.
Bringo este una din cele mai populare aplicații de livrat cumpărături, fiind controlată de Carrefour. În ultimele luni Bringo a anunțat că a angajat peste 500 de persoane și că a încheiat un parteneriat cu Black Cab pentru a face față cererii mari.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 13 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3.500 de magazine și 60.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 12 ani, timp în care a evoluat constant, a creat 1.000 de locuri de muncă și a deschis peste 100 de magazine.





