Dm drogerie markt confirmă intrarea pe piața din Italia
Lanțul german de magazine specializate dm drogerie markt vrea să intre pe piața din Italia anul viitor, compania fiind deja în plin proces de recrutare de manageri, scrie publicația online azfranchising.com.
În plus, retailerul a început deja să examineze și posibile zone pentru locațiile sale, alegând, cel puțin în primă fază, să-și concentreze activitatea în partea de nord a Italia. De asemenea, sediul central al dm drogerie markt Italia va fi localizat între Verona și Padua.
”Italia este o piață extrem de promițătoare pentru dm dacă avem în vedere faptul că cheltuielile consumatorilor sunt în creștere, încrederea consumatorilor este și ea pe plus, șomajul este în scădere, iar trendul pentru acest tip de magazine este în creștere. Reformele recente ale Guvernului italian au stabilit un nou cadru legislativ, ceea ce a făcut posibile noi investiții, dar și crearea de noi locuri de muncă”, a declarat Hubert Krabichler, CEO-ul dm drogerie markt.
Sortimentația dm drogerie markt este formată din aproximativ 14.000 de produse, core businessul fiind categoriile de beauty și îngrijire personală. Pe lângă acestea, în magazine este disponibilă de asemenea și o gamă extinsă de sortimente de hrană pentru animale.
Primul magazin dm drogerie markt a fost inaugurat în 1973. Trei ani mai târziu retailerul s-a extins în afara Germaniei, bifând prima locație din Austria, iar începând cu 1993 a intrat pe piața de retail din Europa de Sud-Est. Cu vânzări de peste 9 miliarde de euro, retailerul german operează peste 3.300 de magazine în 12 țări, având peste 55.000 de angajați.
Dm drogerie markt a intrat pe piața locală în 2007 și operează în acest moment 79 de unități comeciale. Compania a încheiat anul financiar 2015 cu o cifră de afaceri de 55,69 milioane de euro, în creștere cu circa 19% față de anul precedent.





