Dm drogerie markt confirmă intrarea pe piața din Italia

Lanțul german de magazine specializate dm drogerie markt vrea să intre pe piața din Italia anul viitor, compania fiind deja în plin proces de recrutare de manageri, scrie publicația online azfranchising.com. Dm drogerie markt confirmă intrarea pe piața din Italia

În plus, retailerul a început deja să examineze și posibile zone pentru locațiile sale, alegând, cel puțin în primă fază, să-și concentreze activitatea în partea de nord a Italia. De asemenea, sediul central al dm drogerie markt Italia va fi localizat între Verona și Padua.

”Italia este o piață extrem de promițătoare pentru dm dacă avem în vedere faptul că cheltuielile consumatorilor sunt în creștere, încrederea consumatorilor este și ea pe plus, șomajul este în scădere, iar trendul pentru acest tip de magazine este în creștere. Reformele recente ale Guvernului italian au stabilit un nou cadru legislativ, ceea ce a făcut posibile noi investiții, dar și crearea de noi locuri de muncă”, a declarat Hubert Krabichler, CEO-ul dm drogerie markt. 

Sortimentația dm drogerie markt este formată din aproximativ 14.000 de produse, core businessul fiind categoriile de beauty și îngrijire personală. Pe lângă acestea, în magazine este disponibilă de asemenea și o gamă extinsă de sortimente de hrană pentru animale.

Primul magazin dm drogerie markt a fost inaugurat în 1973. Trei ani mai târziu retailerul s-a extins în afara Germaniei, bifând prima locație din Austria, iar începând cu 1993 a intrat pe piața de retail din Europa de Sud-Est. Cu vânzări de peste 9 miliarde de euro, retailerul german operează peste 3.300 de magazine în 12 țări, având peste 55.000 de angajați.

Dm drogerie markt a intrat pe piața locală în 2007 și operează în acest moment 79 de unități comeciale. Compania a încheiat anul financiar 2015 cu o cifră de afaceri de 55,69 milioane de euro, în creștere cu circa 19% față de anul precedent.

dm drogerie markt, creștere de peste 50% a cifrei de afaceri în anul financiar 2022-2023
dm drogerie markt, creștere de peste 50% a cifrei de afaceri în anul financiar 2022-2023
dm drogerie markt a raportat pentru anul financiar 2022-2023 o creștere de peste 58% a cifrei de afaceri, până la pragul de 1,3 miliarde de lei....
Daniela Jordanovski, dm România: Am învățat că se poate și fără promoții excesive, având doar o strategie de pricing fixă
Daniela Jordanovski, dm România: Am învățat că se poate și fără promoții excesive, având doar o strategie de pricing fixă
După o creștere de peste 31% a cifrei de afaceri în 2022, dm drogerie markt vizează un ritm cel puțin asemănător în 2023, iar rezultatele din...
Expansiunea, digitalizarea și upgrade-ul magazinelor au urcat afacerile dm drogerie markt cu 31,7% în acest an
Expansiunea, digitalizarea și upgrade-ul magazinelor au urcat afacerile dm drogerie markt cu 31,7% în acest an
Retailerul dm drogerie markt, prezent în România de peste 15 ani, a venit anul acesta cu îmbunătățiri semnificative în magazine, în zona de...
dm drogerie markt România și-a lansat magazin online
dm drogerie markt România și-a lansat magazin online
dm drogerie markt România lansează magazinul online dm.ro, prin care le oferă clienților posibilitatea de a comanda produse, cu livrare la nivel...
Creștere de 19,5% pentru businessul dm drogerie markt pe piața locală
Creștere de 19,5% pentru businessul dm drogerie markt pe piața locală
dm drogerie markt a înregistrat o creștere semnificativă a cifrei de afaceri pe piața locală în ultimul an financiar, încheiat la data de 30...
dm drogerie markt a depășit pragul de 500 mil. lei pe plan local
dm drogerie markt a depășit pragul de 500 mil. lei pe plan local
Retailerul dm drogerie markt a încheiat anul financiar 2019/2020 cu o cifră de afaceri de 525 de milioane de lei, marcând o creștere de 5,54%...