Danone, vânzări în creștere pentru al treilea trimestru consecutiv

Gigantul francez Danone, unul dintre cei mai importanți jucători din industria globală a lactatelor, a raportat în al treilea trimestru vânzări consolidate de 6,41 miliarde de euro, în creștere cu 3,7%, potrivit raportului financiar al companiei. Danone, vânzări în creștere pentru al treilea trimestru consecutiv

În termeni like-for-like, vânzările au înregistrat o creștere de 3%, reprezentând al treilea trimestru consecutiv de creștere. Un aport important l-a avut evoluția produselor personalizate, mai ales cele destinate bebelușilor, vândute pe piața din China. Potrivit raportului financiar, doar pe această piață vânzările produselor „early life nutrition” au crescut cu 20%.

„Multe dintre inițiativele noastre au vizat calitatea creșterii, gradul de inovație al produselor, îmbunătățirea mixului de prețuri și disciplina în gestionarea veniturilor”, completează Emmanuel Faber, Președintele Executiv Danone.

Raportul companiei arată o creștere de 2,1% după primele nouă luni ale anului, până la 19 miliarde de euro față de 18,5 miliarde în perioada similară a lui 2018. Estimările pentru întregul an indică un avans cuprins între 2,5% și 3% în termeni like-for-like și o marjă de operare recurentă de peste 15% (neschimbată față de 2018).

În România, Danone are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999. Compania a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de 554 milioane de lei, în creștere cu 13% față de 2017, în timp ce profitul s-a contractat cu 77%, până la 28,3 milioane de lei, potrivit datelor furnizate de Ministerul de Finanțe.
 

Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Danone România anunță numirea lui Adrian Valentin Pascu în funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est, începând cu data de...
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 1,099 miliarde de lei, în creștere cu 17,8% față de 2022 și o rată de...
Danone primește undă verde pentru vânzarea businessului din Rusia
Danone primește undă verde pentru vânzarea businessului din Rusia
Gigantul francez Danone a obținut aprobarea autorităților din Rusia pentru vânzarea operațiunilor din această țară. În urma acestei...
 Bogdan Joița, noul director al fabricii Danone din București
Bogdan Joița, noul director al fabricii Danone din București
După numirea lui Cătălin Manoli la conducerea fabricii Danone Aldaia din Valencia, portofoliul său în cadrul fabricii Danone din București va...
Danone, în linie dreaptă spre creșterea profitabilă după rezultatele din 2022
Danone, în linie dreaptă spre creșterea profitabilă după rezultatele din 2022
Producătorul francez Danone culege primele roade ale planului său de redresare a creșterii 2023/2024, lansat în urmă cu mai puțin de un an....
 2021, un an de redresare pentru businessul Danone
2021, un an de redresare pentru businessul Danone
După un 2020 afectat de criza sanitară, producătorul francez de lactate Danone se așteaptă ca 2021 să fie un an de redresare, revenirea...