Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing la Școala de Iarnă GPeC

Școala de Iarnă GPeC – singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România – se va desfășura exclusiv online pe Zoom în perioada 15–19 februarie 2023 și se adresează tuturor celor interesați de creșterea vânzărilor online, precum și specialiștilor în marketingul digital. Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing la Școala de Iarnă GPeC

 

În premieră, cinci traineri internaționali recunoscuți drept autorități în domeniu la nivel global vor susține cursuri în cadrul Școlii de Iarnă GPeC:

  • Ezra Firestone – Expert Internațional de Top în E-Commerce, potrivit Shopify și Entrepreneur Magazine
  • Andy Crestodina – Top 10 Experți Internaționali în Marketing Online, potrivit Forbes
  • Kasim Aslam - CEO & Founder Solutions 8 – considerată una din cele mai bine cotate agenții de Google Ads din întreaga lume
  • Vitaly Friedman - UX Consultant & Co-Founder Smashing Magazine
  • Chris Simmance – Expert în Leadership și Business Growth

Lor li se vor alătura unii dintre cei mai buni traineri și invitați speciali din Digital-ul românesc, Școala de Iarnă GPeC aducându-le participanților un total de 19 speakeri internaționali și români.
Timp de 5 zile, Școala de Iarnă GPeC le aduce participanților 14 sesiuni de curs și dezbateri pline de exemple practice despre cum să își crească vânzările online chiar și în perioade de criză și cum să facă marketing online în mod profesionist, trainerii fiind unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu.

Nivelul tuturor cursurilor este Începător / Intermediar, iar înscrierile se fac online pe website-ul GPeC până pe 14 februarie 2023, ora 14:00: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/. Taxa de participare este de doar 349 EUR + TVA / persoană pentru toate cele 5 zile de cursuri intensive ale Școlii de Iarnă GPeC.

Cursurile și trainerii Școlii de Iarnă GPeC

Subiectele abordate în cadrul cursurilor sunt de maxim interes pentru orice magazin online interesat de creșterea vânzărilor, precum și pentru cei care activează în Digital Marketing:

  • Situația pieței de E-Commerce la zi, provocări și oportunități pentru 2023 – Tudor Manea (CEO eMAG), Cornel Morcov (Chief Commercial Officer FAN Courier), Cătălin Maftei (Founder C Solution), Ionuț Sabadac (VP Merchant Solutions tbi Bank)
  • UX & Marketing Tips pentru creșterea ratei de conversie – Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
  • The Future of AI & Machine Learning in Advertising: The Machines Won – Kasim Aslam, CEO Solutions 8
  • Facebook, Instagram & TikTok Ads pentru E-Commerce – Raluca Radu (Founder MTH Digital), Anca Toma (Director of Digital Strategy & Analytics MTH Digital), Robert Dumitru (Managing Partner & Head of Digital MTH Digital)
  • UX Tips & Tricks for your website – Vitaly Friedman, UX Consultant & Co-Founder Smashing Magazine
  • Google Analytics 4: Introducere și scenarii practice pentru magazinele online – Eugen Potlog, Founder UX Studio
  • De la 0 la 2 Milioane de Eur în E-Commerce – Ghid de Analiză și Creștere a Vânzărilor pentru Magazinele Online – Daniel Ene, CMO Limitless Agency
  • Profit First: How to thrive during a recession – Ezra Firestone, Founder Smart Marketer
  • The Psychology of Website Visitors: 5 Ways to Trigger Bias for Better Marketing – Andy Crestodina, Co-Founder & CMO Orbit Media
  • Google Ads – Mădălina Stănescu, Founder Optimized
  • The Power of Critical Thinking in Digital Marketing Teams – Chris Simmance, Leadership & Business Growth Expert
  • Automatizare, Scalare și Loializare: 23 de ponturi pentru strategia ta de business – Cosmin Dărăban, CEO Gomag
  • SEO Trends & Non Trends in E-Commerce 2023 – Steffen Heringhaus, CEO five elements digital
  • E-Mail Marketing – Andrei Georgescu, Managing Partner White Image

Școala de Iarnă GPeC se va desfășura exclusiv online astfel încât participanții să poată accesa cursurile de oriunde ar fi. De asemenea, ei vor avea acces și la înregistrările video ale tuturor sesiunilor pentru a putea aprofunda cunoștințele ulterior.

Agenda Școlii de Iarnă GPeC conținând programul complet pe zile și pe ore, precum și informații detaliate despre fiecare sesiune de curs, poate fi consultată online pe site-ul GPeC

Detaliile complete și înscrierile la eveniment se regăsesc în secțiunea dedicată Școlii de Iarnă GPeC, 15-19 februarie 2023. 

GPeC este considerată, de 18 ani, cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Marketing Online din România și cea mai mare comunitate de specialiști din domeniu. Pe parcursul fiecărui an, sub egida GPeC au loc numeroase evenimente menite să contribuie la dezvoltarea sectorului E-Commerce & Digital Marketing românesc.

Comerțul online românesc, creștere de circa 10% în 2022
Comerțul online românesc, creștere de circa 10% în 2022
Sectorul de e-commerce românesc ar putea crește cu aproximativ 10% în 2022 comparativ cu 2021 în ceea ce privește numărul de comenzi livrate...
Tendințe în e-commerce: creștere de până la 10% în 2022, anticiparea stocurilor și livrarea la lockere
Tendințe în e-commerce: creștere de până la 10% în 2022, anticiparea stocurilor și livrarea la lockere
În acest an sectorul e-commerce românesc va aduce o creștere cuprinsă între 5 și 10% față de 2021, anul trecut piața de e-commerce...
GPeC SUMMIT 30-31 mai: Conferință, Expo, Networking și Cursuri Intensive despre tot ce este esențial în E-Commerce și Digital Marketing
GPeC SUMMIT 30-31 mai: Conferință, Expo, Networking și Cursuri Intensive despre tot ce este esențial în E-Commerce și Digital Marketing
După doi ani de evenimente online, cea de a 17-a ediție anuală a GPeC SUMMIT se va desfășura cu prezență fizică pe 30 și 31 mai la Teatrul...
Discount la GPeC SUMMIT pentru comunitatea Progresiv
Discount la GPeC SUMMIT pentru comunitatea Progresiv
În calitate de parteneri ai GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing, vă aducem vești bune și un discount...