Cum se prezintă Lidl la trei luni de la debarcarea pe piața din SUA [GALERIE FOTO]
La aproape trei luni de la lansarea pe piața din Statele Unite ale Americii, retailerul german Lidl și-a atins deja targetul de 20 de locații pe teritoriul nord-american anunțat pentru această vară. Ba mai mult, potrivit retailerului, pentru luna august mai sunt programate cel puțin patru inaugurări.
![Cum se prezintă Lidl la trei luni de la debarcarea pe piața din SUA [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/08/lidl_america_1-400x250.jpg)
![Cum se prezintă Lidl la trei luni de la debarcarea pe piața din SUA [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/08/lidl_america_7-400x250.jpg)
![Cum se prezintă Lidl la trei luni de la debarcarea pe piața din SUA [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/08/lidl_america_6-400x250.jpg)
![Cum se prezintă Lidl la trei luni de la debarcarea pe piața din SUA [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/08/lidl_america_5-400x250.jpg)
![Cum se prezintă Lidl la trei luni de la debarcarea pe piața din SUA [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/08/lidl_america_4-400x250.jpg)
![Cum se prezintă Lidl la trei luni de la debarcarea pe piața din SUA [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/08/lidl_america_3-400x250.jpg)
![Cum se prezintă Lidl la trei luni de la debarcarea pe piața din SUA [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/08/lidl_america_2-400x250.jpg)
Potrivit informațiilor furnizate de companie, magazinele Lidl din Statele Unite au, în medie, suprafețe de vânzare de aproximativ 2.000 de metri pătrați, fiind mai mari decât cele din Europa și aproape duble față de cele din România de exemplu - care au suprafețe între 1.000 și 1.200 de metri pătrați.
În ceea ce privește oferta de produse a germanilor în SUA, aceasta este în proporție de 90% reprezentată de mărcile proprii, iar în mod firesc, mai ales dacă ținem cont de distanța mare dintre America și Europa, peste 85% dintre produse sunt de proveniență locală.
Dacă ne uităm la sortimentația din magazinele de peste Ocean, Lidl dispune de spații foarte generoase pentru segmentul de carne proaspătă feliată și ambalată (steak - n.r.), dar și pentru categoriile de legume și fructe proaspete, adaptându-se astfel nevoilor de consum din această țară.
Dacă privim în asamblu, în afară de suprafețele foarte mari în comparație cu cele din Europa, conceptul Lidl din SUA nu este foarte diferit de cele pe care le operează la nivel european, mai ales că politica de discounter este la fel de îndrăzneață și pe teritoriul american, unde oficialii Lidl țintesc prețuri cu aproximativ 50% mai mici față de celelalte magazine.
Și pentru că tot am adus în discuție și celelalte magazine, al doilea cel mai mare retailer din SUA, Kroger, încearcă să oprească cumva elanul Lidl pe acest teritoriu. Recent, retailerul i-a acționat pe germani în instanță pentru o presupusă încălcare a drepturilor de autor. În cadrul procesului, retailerul american susține că marca privată Lidl, denumită „Preferred Selection”, seamănă foarte mult cu marca proprie a lui Kroger - „Private Selection”. Rețeaua americană Kroger, care deține aproximativ 3.000 de locații, este, pe lângă Wal-Mart (cel mai mare retailer din SUA - n.r.), principalul concurent al Lidl pe piața americană.
Parte a grupului Schwarz, Lidl este unul dintre cei mai importanți retaileri europeni, operând mai mult de 10.000 de magazine în 27 de țări. Retailerul german a încheiat anul financiar 2015/2016 cu afaceri de 64,6 miliarde de euro. Pentru SUA, targetul retailerului este de 80 de locații până la jumătatea anului viitor.
Sursa foto: www.supermarketnews.com



![Cum se prezintă Lidl la trei luni de la debarcarea pe piața din SUA [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/08/lidl_america_1-400x250.jpg)