Cum arată și ce schimbări aduce noul concept de hypermarket inaugurat de Carrefour [GALERIE FOTO]
Carrefour România a deschis cel de-al 11-lea hypermarket din București, în centrul comercial ParkLake, bifând totodată și inaugurarea unui nou concept de magazin care mizează pe modernitate, dar și pe crearea de spectacol in-store. Noul format de hypermarket este o noutate pentru piața locală și nu va fi doar un test, cel de-al doilea hypermarket în acest format urmând să fie inaugurat în această toamnă, tot în Capitală, în centrul comercial Veranda.
![Cum arată și ce schimbări aduce noul concept de hypermarket inaugurat de Carrefour [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/08/mol_4997_0-400x250.jpg)
![Cum arată și ce schimbări aduce noul concept de hypermarket inaugurat de Carrefour [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/08/mol_5016_0-400x250.jpg)
![Cum arată și ce schimbări aduce noul concept de hypermarket inaugurat de Carrefour [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/08/mol_5071_0-400x250.jpg)
![Cum arată și ce schimbări aduce noul concept de hypermarket inaugurat de Carrefour [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/08/mol_5002_0-400x250.jpg)
![Cum arată și ce schimbări aduce noul concept de hypermarket inaugurat de Carrefour [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/08/mol_5022_0-400x250.jpg)
![Cum arată și ce schimbări aduce noul concept de hypermarket inaugurat de Carrefour [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/08/mol_5032_0-400x250.jpg)
![Cum arată și ce schimbări aduce noul concept de hypermarket inaugurat de Carrefour [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/08/mol_4985_0-400x250.jpg)
![Cum arată și ce schimbări aduce noul concept de hypermarket inaugurat de Carrefour [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/08/mol_4993_0-400x250.jpg)
![Cum arată și ce schimbări aduce noul concept de hypermarket inaugurat de Carrefour [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/08/mol_4992_0-400x250.jpg)
”Odată cu deschiderea acestui magazin, Carrefour România propune un nou concept de hypermarket și oferă o nouă dimensiune cumpărăturilor, într-un spațiu unic. Designul magazinului este complet nou, totul fiind gândit astfel încât să există o mai mare vizibilitate fiecărui produs din magazin. Aranjarea e complet diferită. De asemeena, am pus accentul pe natură. Am vrut să se simtă clar amprenta parcului de lângă. Ne-am inspirat și din ideea de bază a centrului comercial, dar am dezvoltat conceptul intern, cu arhitecții noștri”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.
Miza pe experiența de cumpăre
Noul concept dezvoltat de retailerul francez a fost gândit astfel încât să răspundă tuturor nevoilor clienților, tocmai de aceea schimbările se reflectă atât la nivel de design, cât și la nivel de sortimentație. Astfel, conceptul integrează ideea de piață, punând în valoarea mai bine categorii ca legume și fructe, pește și fructe de mare, carne proaspătă, dar și produse de patiserie. De asemenea, sortimentația pe aceste categorii a fost extinsă, fiind disponibile peste 100 de sortimente de pește și fructe de mare, o gamă de peste 130 de specialități de brutărie și patiserie (din ovăz, secară, chia, multi-cereale, croissante, cornuri etc.) și peste 60 de sortimente de produse de cofetărie, realizate în laboratoarele din magazin. De asemenea, spre deosebire de celelate hypermarketuri pe care francezii le dețin pe piața locală, zona de gastronomie a fost regândită, astfel încât clienții să poată vedea exact cum sunt pregătite produsele.
Totodată zona de produse vestimentare a fost complet regândită, spațiul dedicat acestei categorii de produse fiind mult mai extins decât în celelalte magazine și s-a pus accentul pe teatralizare prin montarea vitrinelor cu manechine chiar în spatele caselor de marcat, dar și prin posibilitatea de a realiza in-store prezentările noilor colecții.
De asemenea, fiecare categorie este personalizată atât prin modalitatea de așezare la raft a produselor – acestea fiind mai bine evidențiate, cât și prin mobilierul și materialele folosite, una dintre categoriile care a fost extinsă fiind cea a produselor bio și a produselor internaționale.
”Am plasat raioanele de produse internaționale și BIO și în apropiere de zona de produse fresh. De asemenea, spre deosebire de celelalte magazine, am grupat în această zonă atât produsele ambalate, cât și produsele congelate. Intenționăm să organizăm cât mai multe degustări, ca să obișnuim clienții cu aceste produse”, a precizat Gabriel Câmpean, Director de magazin.
De asemenea, prin noul concept retailerul a încercat să diminueze impactul asupra mediului, magazinul fiind dotat cu vitrine frigorifice și becuri cu consum redus de energie.
Noul concept Carrefour în cifre:
- 7.800 de metri pătrați suprafață comercială;
- 350 de angajați;
- 34 de case de marcat;
- 2.500 de locuri de parcare;
Carrefour deține la nivel național 281 de magazine dintre care 30 hypermarketuri Carrefour, 111 supermarketuri Market, 86 de magazine Billa, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online:www.carrefour-online.ro. Francezii au încheiat anul financiar 2015 cu o cifră de afaceri de 6,2 miliarde de lei și un profit de 127 de milioane de lei, rezultat care îi clasează pe locul doi într-un top al retailerilor pe 2015, în funcție de cifra de afaceri.



