Cora a investit 2 mil. euro în extinderea hypermarketului City Park din Constanța
Rețeaua de hipermarketuri Cora România a finalizat extinderea și modernizarea magazinului din centrul comercial City Park din Constanța, investiția ridicându-se la 2 milioane de euro.
Astfel, suprafața cora City Park, deschis în urmă cu cinci ani, a fost extinsă cu 2.000 de metri pătrați, ajungând la 6.000 de metri pătrați.
”Noul cora City Park are o suprafață de aproape 6.000 mp, ceea ce ne-a permis să regândim total structura hipermarketului într-o manieră compactă și rectangulară, astfel încât să ofere o experiență de shopping plăcută și, de ce nu, să creeze dependență”, a declarat Cristian Năstase, directorul cora City Park.
Odată cu extinderea magazinului, sortimentația a fost regândită, existând un plus de produse optimizat. Astfel, clienții pot găsi o gamă variată de produse de panificație, carne proaspătă și produse varc, totodată, raioanele de produse pentru copii, produse bio și băuturi fiind mult mai bine reprezentate la raft.
De asemenea, echipa cora City Park s-a mărit cu 30%, cei mai mulți angajați activând în zona produselor proaspete și a gastronomiei: brutari, măcelari, bucătari. În noua configurație a mall-ului, cora City Park dispune și de o parcare dublată la 1.300 de locuri.
Luna aceasta, cora și-a extins și serviciul de cumpărături online prin platforma cora.ro la Constanța, al doilea oraș după București. Pe site-ul cora.ro sunt disponibile aproximativ 30.000 de produse, produsele fiind puse la dispoziția clienților constănțeni de hipermarketul cora Brătianu.
Cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este prezentă pe piața românească din 2003 și operează în prezent 11 hypermarketuri în București și în marile orașe. În 2015 Cora a înregistrat o cifră de afaceri de 1,72 miliarde de lei la același nivel cu anul precedent, dar pierderile s-au majorat până la 39 milioane de lei, față de 25 milioane de lei în 2014.



