Comenzile de mâncare vegană, în creștere în cadrul Glovo
România se situează pe locul al doilea la nivel global în ceea ce privește consumul produselor vegane, din cele 25 de țări în care operează Glovo, după Spania, potrivit datelor platformei multi-categorie care oferă acces la o varietate de produse.
Comenzile de preparate vegane au crescut în 2023 cu peste 8% față de 2022, 77% dintre acestea provenind de la restaurante, în timp ce 23% sunt comenzi plasate de la supermarket. De asemenea, 35% dintre partenerii Glovo care furnizează produse vegane sunt business-uri mici, locale. La nivel național, numărul partenerilor care pregătesc preparare vegane a crescut cu 21%. În același timp, la nivel global comenzile de mâncare vegană au crescut anul trecut cu 6.6% față de 2022.
Comparativ cu anul anterior, românii au cheltuit cu 12% mai mult pentru mâncare vegană în 2023. Prânzul este perioada preferată din zi în care sunt efectuate cele mai multe comenzi, 29% dintre acestea fiind realizate în intervalul orar 11:00 – 13:00.
Totodată, în topul orașelor cu cea mai mare creștere a comenzilor pentru acest tip de produse se numără Râmnicu Vâlcea, Mediaș, Târgoviște, Vaslui și Alba Iulia, unde apetitul pentru preparatele vegane este din ce în ce mai mare.
Citește aici un interviu cu cofondatorul Glovo, Sacha Michaud: „România, o piață cu potențial de a deveni lider global pentru Glovo"
România se situează pe locul întâi în regiunea Europei de Sud-Est și pe doi la nivel mondial din cele 25 de țări în care operează Glovo, după Spania, în ceea ce privește numărul de comenzi. Mai multe detalii despre piața locală găsiți aici.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.