Coca-Cola, zahărul, bananele, făina și uleiul, cele mai căutate produse pe Monitorul Prețurilor

În contextul scumpirilor constante înregistrate încă de la începutul anului trecut, consumatorii au apelat tot mai des la Monitorul Prețurilor, platforma online dezvoltată de Consiliul Concurenței, pentru a verifica ofertele comercianților din România. Coca-Cola, zahărul, bananele, făina și uleiul, cele mai căutate produse pe Monitorul Prețurilor

În topul celor mai căutate produse în 2021, Coca-Cola ocupă primul loc, fiind urmată de zahărul Coronița. Topul este continuat de banane și făina Băneasca. Apoi, următoarele cinci căutări au vizat uleiul alimentar, brandurile fiind Untdelemn de la Bunica, Argus, Floriol, Unisol, Spornic și Ardealul. De altfel, pe parcursul anului trecut, prețul uleiului a crescut cu peste 25%, potrivit datelor INS, aceasta fiind și explicația pentru care consumatorii români au căutat magazinele cu cea mai bună ofertă. 

Totodată, cu ajutorul Monitorului Prețurilor, consumatorii pot verifica atât prețurile alimentelor, cât și ale carburanților, fără a mai fi nevoiți să se deplaseze la locațiile fizice ale magazinelor, respectiv ale benzinăriilor. Iar în cazul carburanților, în 2021 pe platformă au fost înregistrate aproximativ 19 milioane de căutări.

Monitorul Prețurilor Produselor alimentare afișează informații despre aproximativ 30.000 de produse alimentare comercializate în peste 1.700 de magazine aparținând Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan, Profi și Supeco.

Platforma lansată în 2019 este gestionată de Consiliul Concurenței, dar informațiile sunt încărcate în aplicație, la nivel național, de către companiile partenere.

 

Coca-Cola, zahărul, bananele, făina și uleiul, cele mai căutate produse pe Monitorul Prețurilor
Monitorul Prețurilor, actualizat cu o secțiune dedicată produselor cu adaosuri plafonate
Consiliul Concurenței a actualizat platforma online Monitorul Prețurilor, oferind utilizatorilor o secțiune dedicată produselor cu adaos...
Strategia Coca-Cola HBC România în noua normalitate din piața răcoritoarelor
Strategia Coca-Cola HBC România în noua normalitate din piața răcoritoarelor
După doi ani care au pus o presiune uriașă asupra businessului și au determinat o creștere masivă a prețurilor, Coca-Cola HBC România nu...

 

Mega Image, amendă de 2 milioane euro de la Consiliul Concurenței
Mega Image, amendă de 2 milioane euro de la Consiliul Concurenței
Consiliul Concurenței a sancționat Mega Image cu amendă în valoare de 10,08 milioane lei (aproximativ două milioane euro) pentru furnizarea de...
Monitorul Prețurilor, accesat de peste 25 de mii de ori în luna aprilie
Monitorul Prețurilor, accesat de peste 25 de mii de ori în luna aprilie
Numărul accesărilor aplicației Monitorul Prețurilor Alimentelor a crescut cu 90% în perioada stării de urgență comparativ cu perioada...
Rețeaua de magazine Profi intră în Monitorul Prețurilor
Rețeaua de magazine Profi intră în Monitorul Prețurilor
La două luni de la relanasarea platformei Monitorul Prețurilor, proiect derulat de Consiliul Concurenței, retailerul Profi a anunțat că se...
Consiliul Concurenței relansează Monitorul Prețurilor
Consiliul Concurenței relansează Monitorul Prețurilor
Platforma online care permite consumatorilor să afle prețurile practicate de către principalii comercianți cu amănuntul de produse alimentare a...