Ce aduce nou versiunea 2.0 a pop-up drive-ului Carrefour Summerdrive? GALERIE FOTO

În vara lui 2014 Carrefour inaugura în Belgia, în localitatea Knokke un pop-up drive, concept pe care retailerul l-a îmbunătăți anul acesta pentru a le oferi clienților o nouă experiență de shopping. Noua versiunea a pop-up drive-ului integrează beneficii suplimentare pentru consumatori precum sortimentația îmbunătățită, timp de pregătire a comenzilor de 2 ore și livrare gratuită la domiciliu cu automobil electric pentru comenzi de minimum 40 de euro.

Pop-up drive-ul a fost inaugurat luna aceasta și va fi deschis până la finalul verii, timp în care locuitorii orașului Knokke, dar și turiștii nu trebuie să-și mai facă griji pentru cumpărăturile lor. Carrefour Summerdrive este situat, la fel ca și anul trecut, la câțiva pași de Place de Van Bunnen.

Anul acesta produsele provin de la Carrefour Marketul din Knokke, astfel că sortimentația include 10.000 de SKU-uri, de șapte ori mai mult decât anul trecut. În plus, magazinul le pune la dispoziția clienților și produse proaspete deja preparate, precum sushi sau friptură de pui și cartofi prăjiți.

Comanda disponibilă în 2 ore și livrare gratuită

Pe lângă sortimentație, timpul de pregătire al comenzilor și livrarea acestora reprezintă alte două elemente prin care se diferențiază noua variantă a pop-up dive-ului Carrefour. Astfel, toate comenzile plasate înainte de ora 14:00 vor fi disponibile în două ore, iar comenzile introduse în intervalul orar 14:00-16:30 vor fi disponibile la ora 18:30.

În plus, pentru clienții din zonă, Summerdrive va livra produsele în aproximativ două ore de la plasarea comenzii (16:30 pentru comenzile făcute până în ora 14:00 și 18:30 pentru comenzile făcute între 14:00 și 16:30). De asemenea, pentru comenzile de miminum 40 de euro livrarea este gratuită. Din rațiuni ecologice, Carrefour a stabilit că livrarea comenzilor de va face cu vehicule electrice: un Renault Twizy, 2 mașini de golf electrice și 2 Segway pentru comenzile mai mici.

Alte beneficii

Clienții care nu dispun de conexiune la internet pot face comanda chiar din locația pop-up dive-ului, fiind puse la dispoziția lor două borne interactive. În plus, toate comenzile făcute în magazin vor beneficia de o reducere de 5%.

La ieșirea din unitate, clienții vor regăsi un bar de salate și băuturi operat de Foodmaker. De asemenea, la punctele de ridicare a comenzii a fost amenajată o zonă de relaxare care include o goapă de nisip, un mini-teren de golf și mese pe nispi pentru clienții care vor să încerce salatele proaspete Foodmaker.
Sursa foto: gondola.be

Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023
Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023
În 2023, oamenii s-au orientat mai mult către cumpărăturile online și au ales să pună în coș o diversitate mai mare de produse, inclusiv...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins pragul de peste 1,1 milioane de livrări în primii doi ani de la intrarea pe...
Sezamo lansează o categorie de nutriție specială, care conține peste 1000 de produse
Sezamo lansează o categorie de nutriție specială, care conține peste 1000 de produse
Supermarketul online Sezamo lansează o nouă categorie, Nutriție Specială, care include peste 1000 de produse în șapte subcategorii: fără...