Carrefour România intră pe piața din Craiova cu formatul de hipermarket
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează primul hipermarket din Craiova. Odată cu această deschidere retailerul francez ajunge la 45 de unități operate pe acest format, dintr-un total de peste 410 magazine multiformat.
„Continuăm extinderea rețelei noastre de peste 410 magazine multiformat prin deschiderea celui de-al 45-lea hipermarket Carrefour la Craiova, un oraș strategic pentru regiunea sudică a țării, și ne reînnoim angajamentul de a le oferi românilor cel mai bun portofoliu de produse și servicii. Viitorul este omnichannel, iar modelul Carrefour cuprinde o gamă completă de opțiuni, de la brick & mortar până la comenzi digitale rapide și fluide - o rețea creată pentru a oferi o experiență de retail conectată, bazată pe soluții digitale. În continuare, ne vom continua expansiunea într-un ritm accelerat pe toate formatele: hipermarketuri, supermarketuri, conceptul de discount, proximitate și comerțul electronic”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, COO, Carrefour România.
„Carrefour România își propune să fie un partener de încredere pentru comunitatea locală, oferindu-le craiovenilor mai mult decât o experiență optimă la cumpărături. Clienții noștri vor găsi în incinta noului magazin o selecție generoasă, de peste 35.000 de produse, printre care produse locale variate, bine recunoscute în zonă. Oltenia se bucură de o mare varietate de producători, iar clienții vor regăsi pe rafturi savoarea bunătăților locale și regionale, dar și produse internaționale. Ne dorim să fim alegerea numărul unu a craiovenilor pentru cumpărăturile lor zilnice și săptămânale, astfel că îi așteptăm în magazin cu promoții speciale”, a declarat Camelia Nicolescu, Director hipermarket Carrefour Craiova.
Noul hipermarket Carrefour este situat pe Calea Severinului, nr. 61, în incinta Promenada Craiova, o investiție de peste 7 milioane de euro. Magazinul oferă multiple opțiuni pentru o alimentație, prin gama variată de fructe și legume proaspete, românești, preparate tradiționale, produse bio, selecția extinsă de vinuri cu tradiție, precum și specialități de la producătorii locali și regionali, mici, mijlocii și mari. Carrefour se angajează să păstreze tradiția oferirii unei game variate de produse locale, printre care se regăsesc lactatele „Artego”, mezelurile „Teldo” și „Mălina”, dar și fructe și legume de la fermieri locali și regionali, mici, mijlocii și mari, precum „Pomiviticola” (struguri, mere), „Nuova Frutticultura Rumena” (piersici, nectarine, gutui, mere), „Vanca Petre IF” (ardei gras, kapia, vinete, gogoșar, ardei iute), „Sere Universal” (castraveți, dovlecei) și multe altele.
Alte produse de origine locală pe care clienții le pot găsi în magazin sunt:
- brânzeturi artizanale fabricate din ingrediente locale, 100% naturale, din cel mai nou program Carrefour, Poftim Brânza Românească;
- vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc; acesta cuprinde etichete regionale, inclusiv din regiunea Olteniei, de la crame recunoscute pe plan local: Avincis, cu brandurile Amfiteatru și Olt de Vie, din selecția Exclusiv; Viile Almaj, Negrinni, Catleya, Vie Vin Segarcea, din selecția Regional; Crama Oprișor, Vinarte, Domeniile Sâmburești, din selecția Premium.
- Bunătăți de soi specifice sezonului, de la producători locali și regionali de renume, precum „Allegro Bio Prod” (ardei gras, vinete, gogoșar, conopidă, kapia, verdeață), „Agrifarm” (roșii, castraveți) și multe altele.
- fructe și legume românești de la cooperativele agricole Grădina Noastră din Brezoaele, Vărăști, Voinești, Huși, Ostrov, Beiuș, Însurăței, Tg. Secuiesc.
- produse marcă proprie din gamele consacrate Creștem România Bio, Drag de România, Carrefour La Piață, dar și mărci naționale și internaționale.
Cu o suprafață de vânzare de peste 6.000 de metri pătrați, magazinul pune la dispoziția clienților un mix de șapte case tradiționale și unsprezece case de tip self checkout.