Carrefour România deschide primul hypermarket din Zalău
Retailerul francez Carrefour, continuă să investească în extinderea rețelei de magazine și deschide primul hypermarket din Zalău. Acesta este al 36-lea magazin de tip hypermarket deschis de Carrefour pe piața românească și cea de-a 363-a unitate comercială operată la nivel național.
Noul hypermrarket Carrefour a fost deschis în centrul comercial Zalău Value Center și pune la dispoziția clienților o gamă diversificată, de peste 40.000 de produse.
„Noul hypermarket Carrefour Zalău le oferă sălăjenilor mai mult decât un loc pentru a-și face cumpărăturile. Carrefour Zalău va fi o experiență în sine pentru toată familia. Sunt sigur că produsele de calitate pe care le oferim și prețurile foarte bune vor ajuta locuitorii din Zalău să aibă un stil de viață mai sănătos, păstrând specificul culturii gastronomice locale și, în același timp, să se mențină într-un buget rezonabil”, a declarat Lucian Stanciu, Director Carrefour Zalău.
Odată cu deschiderea magazinului, vor fi disponibile aplicația de cumpărături Bringo și serviciul Gurmandio, prin care utilizatorii își pot comanda, simplu și rapid, preparatele preferate din zona de gastronomie Carrefour direct la birou sau la ei acasă. În plus, Carrefour aduce la Zalău “Deschidem Vinul Românesc”, un program național dezvoltat pentru a sprijini producătorii români de vin și, în premieră, “Punem Preț Pe Plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare.
Noul hypermarket Carrefour, în cifre:
✓40.000 de produse
✓ 4.126 metri pătrați suprafață de vânzare
✓ 180 de angajați
✓ 700 de locuri de parcare gratuite
✓ 18 case de marcat, dintre care 4 case rapide "Self service"
Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail. Retailerul a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 10,56 miliarde de lei, în creștere cu 10% față de anul precedent și un profit de 226 de milioane de lei, marcând un plus de 80% față de 2017.





