Carrefour plafonează prețul pentru până la 500 de produse

Carrefour România a luat decizia de a plafona prețul pentru până la 500 de produse esențiale, în perioada 25 martie – 19 aprilie. Carrefour plafonează prețul pentru până la 500 de produse

Plafonarea prețurilor acoperă categorii variate, extrem de solicitate în această perioadă, precum: produse de bază (faină, paste, ulei, zahăr etc), alimente congelate, conserve, apă și sucuri, lactate și brânzeturi, mezeluri și specialități, cafea și dulciuri, îngrijire personală și produse pentru bebeluși, potrivit unui comunicat de presă. Lista completă poate fi consultată pe site-ul Carrefour.

Reprezentanții companiei anunță că decizia este în întregime a Carrefour, luată independent, ceea ce înseamnă că furnizorii lucrează în continuare pe o piață liberă și că prețul produselor furnizate se formează în funcție de cerere și ofertă, de stocuri, materii prime, dificultăți logistice sau operaționale.

„Toate aceste elemente au devenit extrem de volatile, și credem că responsabilitate înseamnă să respectăm eforturile de livrare ale furnizorilor, oferindu-le un preț corect, dar în același timp să protejăm clienții de această volatilitate, într-o perioadă grea pentru toți”, a spus Julien Oet, Merchandise and Supply Chain Director, Carrefour România.

Măsura plafonării prețurilor se aplică în perioada 25 martie – 19 aprilie, adaptată la particularitățile fiecărui format de magazin din portofoliul Carrefour.

Retailerii fac front comun în fața deciziei de plafonare a adaosului comercial pentru produsele românești
Retailerii fac front comun în fața deciziei de plafonare a adaosului comercial pentru produsele românești
Jucătorii din piața locală de retail fac front comun în fața deciziei de plafonare a adaosului comercial la toate produsele românești și cer...
Carrefour lansează un program unic de reducere a prețurilor pentru a combate inflația
Carrefour lansează un program unic de reducere a prețurilor pentru a combate inflația
Carrefour România lansează, în premieră, un program național, unic în industrie, ca măsură de sprijin pentru clienți în contextul...
 Gilles Ballot, noul CEO Carrefour România
Gilles Ballot, noul CEO Carrefour România
Carrefour Group anunță numirea lui Gilles Ballot ca Chief Executive Officer în cadrul Carrefour România, începând cu data de 12 februarie 2024....
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În perioada...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...