Carrefour lansează un nou format de magazin urban în Italia
Carrefour a inaugurat un nou format de magazin urban în Italia, cu o sortimentație mai largă și mai multe servicii. Primul magazin remodelat după noul concept se află în Torino, însă este doar primul dintr-o serie ce se vor deschide în această toamnă în mai multe orașe, printre care și Milano. Deschis 24 de ore din 24, noul Carrefour Market Urbano oferă o sortimentație de 8.500 de produse pe o suprafață de vânzare de 785 mp.
Principala noutate o reprezintă “Blue Box” (cutia albastră – n.red), o zonă de servicii unde retailerul se aventurează pentru prima dată și care constă într-o echipă de specialiști – electricieni, lăcătuși, cizmari, reparatori de boilere și aere condiționate etc. – ce oferă consultanță zilnic între orele 9.00 și 21.00. Tot în locație, clienții mai au posibilitatea de a printa fotografii, de a ridica comenzile online sau de a accesa servicii de spălătorie de rufe.
În apropierea spațiului dedicate Blue Box există și Market Cafè, o zonă de autoservire de unde clienții pot cumpăra cafea, sucuri și prăjituri și unde pot, de asemenea, să își încarce telefoanele mobile.
Nu în ultimul rând, Carrefour Market Urbano din Torino este a doua locație din rețeaua retailerului francez din Italia unde este disponibil serviciul Lunchbox prin care clienții pot comanda produse specific gândite pentru masa de prânz pe care le pot ridica ulterior din magazin.
Sursa foto: retailwatch.it





